ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 - ساعت 13:00:25
چاپ خبر

سورپرایز «داماهی» برای دوستداران موسیقی جنوب

اجرای گروه «داماهی» به دلیل استقبال زیاد مخاطبان و البته ساماندهی یک «سورپرایز» با یک ساعت تاخیر آغاز شد. در ابتدای این اجرا گروه «جالبوت» به همراه خواننده و نوازنده صاحب سبک بندرعباسی، «احمد روان» دو قطعه اجرا کردند. این‌که گروه‌های کوچک یا کمتر شناخته شده، شروع‌کننده کنسرت گروه‌های پرمخاطب باشند در همه جای دنیا وجود دارد و حالا در ایران هم جدی گرفته می‌شود.

سورپرایز «داماهی» برای دوستداران موسیقی جنوب

به گزارش «موسیقی ما»، برای شروع کنسرت، تک آهنگ جدید «داماهی» با نام «دیوانه» با شعری از احسان گودرزی انتخاب شده بود که پس از انتشار نظر بسیاری از مخاطبان «داماهی» را به خود جلب کرد و از نظر دارا دارایی هم، بهترین قطعه «داماهی» تا این لحظه است. رضا کولغانی مانند همیشه برای اجرا پرفورمنس خاص خودش که با حرکات بدن توأمان است را طراحی کرده بود که یکی از مهمترین وجه تمایزهای «داماهی» با گروه‌های دیگر است.

بیشتر قطعاتی که اجرا شد با کنسرت چند روز پیش این گروه در سالن میلاد نمایشگاه مشترک بود. گروه در بیشتر قطعات مردم را وادار به همراهی و همخوانی می‌کرد که به پرشورتر شدن هرچه بیشتر اجرا کمک کرد. «مردن مردانه»، «دخترک»، «ترنگ»، «امون»، «لنج و بیوه»، «بمان» و «برکت» از دیگر قطعاتی بود که اجرا شد و مجید سالاری (خواننده جوان بندرعباسی) هم گروه را در بعضی قطعات همراهی کرد.

رضا کولغانی (خواننده)، دارا دارایی (گیتار باس)، حمزه یگانه (پیانو، کیبورد، بنجو)، شایان فتحی (درامز) و ابراهیم علوی (گیتار و عود) اعضای «داماهی» را تشکیل می‌دهند.

داماهی, موسیقی, جنوب, سبک, بندرعباس, تلفیقی,
آمار بازدید : 1,059
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500