ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 2 خرداد 1395 - ساعت 13:00:34
چاپ خبر

نوای کمانچه کیهان کلهر تالار وحدت را به وجد آورد

شامگاه شنبه ۱ خردادماه کنسرت موسیقی «پردگیان باغ سکوت» به سرپرستی کیهان کلهر برگزار شد و اجرای این هنرمند مطرح و شناخته شده، حاضران در تالار وحدت را به وجد آورد.

نوای کمانچه کیهان کلهر تالار وحدت را به وجد آورد

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه شنبه ۱ خردادماه بسیاری برای دیدن اجرای کیهان کلهر، هنرمند مطرح موسیقی ایران و نوازنده متبحر کمانچه در تالار وحدت بنیاد فرهنگی هنری رودکی حضور پیدا کردند تا پس از مدت‌ها شاهد اجرای کیهان کلهر در ایران باشند.

کلهر که با همراهی نوید افقه نوازنده تنبک، علی بهرامی‌فرد نوازنده سنتور و هادی آذرپیرا نوازنده تار، کنسرت «پردگیان باغ سکوت» را برگزار کرد از اینکه بار دیگر در ایران و برای علاقه‌مندان به موسیقی در ایران به اجرای موسیقی می‌پردازد اظهار خوشحالی کرد.

اجرای این گروه موسیقی به ویژه تک‌نوازی‌های کیهان کلهر حاضران در تالار وحدت را به وجد آورد. تکنیک و تبحر و همچنین احساس تأثیرگذار کیهان کلهر در هنگام نواختن کمانچه در کنسرت «پردگیان باغ سکوت» لحظاتی به یاد ماندنی برای علاقه‌مندان به موسیقی و موسیقی ایرانی رقم زد.

کلهر در بخش میانی کنسرت قطعه‌ای آوازی را هم اجرا کرد و در پایان کنسرت «پردگیان باغ سکوت» و پس از تشویق ممتد حاضران در تالار وحدت، با اجرای قطعه «آیریلیق» کار خود را به پایان رساند.

یکی دیگر از نکات قابل توجه در برگزاری کنسرت «پردگیان باغ سکوت»، شروع به موقع و بدون تأخیر این کنسرت موسیقی در تالار وحدت بود.

«پردگیان باغ سکوت» در روزهای دوم، سوم، چهارم، پنجم، دهم، یازدهم و دوازدهم خرداد نیز ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت اجرا می‌شود.

کمانچه, کیهان کلهر, تالاروحدت, پردگیان باغ سکوت,
آمار بازدید : 1,007
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500