ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 4 خرداد 1395 - ساعت 13:28:22
چاپ خبر

امین‌الله رشیدی با ˝رامشه˝ روی صحنه می‌رود

ارکستر ˝رامشه˝ با همراهی امین‌الله رشیدی ششم خرداد در تالار اندیشه روی صحنه خواهد رفت.

امین‌الله رشیدی با ˝رامشه˝ روی صحنه می‌رود

به گزارش مای ریتم به نقل از هنرانلاین، علیرضا مهرابی سرپرست ارکستر گفت: ارکستر رامشه به سرپرستی بنده به عنوان ارکستر مایستر رهبری علی محمد شاهی، به خوانندگی استاد امین‌الله رشیدی و مرتضی خنجری در تاریخ ششم خرداد ماه در تالار اندیشه به روی صحنه می‌رود. 

ونی افزود: رپرتوار اجرایی این کنسرت نیز متشکل از قطعاتی خاطره‌انگیز از ساخته‌های آقای رشیدی، گزیده‌ای از ساخته‌های آقای علیرضا مهرابی و یک قطعه از ساخته‌های علی محمد شاهی است. ارکستر بزرگ رامشه 60 نوازنده دارد و گروه سازهای زهی، بادی چوبی، سازهای ایرانی به عنوان تکنوازان، پرکاشن شامل سازهای کوبه ای ایرانی و غیر ایرانی، پیانو و گروه کر تشکیل‌دهنده ارکستر رامشه برای این کنسرت هستند. 

او ادامه داد: فعالیت ارکستر رامشه از سال 1390 کلید خورد. البته که اولین فعالیت‌ها پیشینه بیشتری دارند که در قالب گروهی دیگر در شهر ری انجام می‌شدند، اما پس از گذشت زمان سبک و سیاق کار تغییر کرد و در سال 91 ارکستر رامشه در اداره ارشاد تهران به صورت رسمی ثبت شد و اولین اجرای رسمی خود را در سال 93 در سالن ایوان شمس به خوانندگی مرتضی خنجری و محمد رحمانی به صحنه برد. در آن کنسرت رامشه برای اولین بار میزبان آقای رشیدی بود و در واقع آن دیدار زمینه ساز همکاری امروز شد. رامشه در سال 93، در جشنواره شب‌های تهران رامشه توانست مقام برتر را در شاخه‌ی ارکسترال تلفیقی بدست آورد. 

مهرابی در پایان گفت: ارکستر رامشه می‌کوشد تا روز به روز کیفیت کاری خود را افزایش دهد و در این مسیر حمایت و پشتیبانی پیشکسوتان بسیار حائز اهمیت است. امید است که رامشه بتواند ترکیبی از نیرو و انرژی جوانان خود و تجربه و دانش پیشکسوتان را در تهران و حتی در شهرستان‌ها با خوانندگان و تکنوازان مختلف به روی صحنه ببرد.

این گروه ششم خرداد در تالار اندیشه روی صحنه خواهند رفت.

امین الله رشیدی, رامشه, ارکستر, تالاراندیشه, موسیقی,
آمار بازدید : 1,246
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500