ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 - ساعت 12:47:20
چاپ خبر

مراسم رونمایی آلبوم جدید مهدی یغمایی + عکس

عصر روز دوشنبه دهم خرداد ماه مراسم رونمایی و جشن امضای آلبوم چمدون تو با صدای مهدی یغمایی برگزار شد.

مراسم رونمایی آلبوم جدید مهدی یغمایی + عکس

مای ریتم_ عصر روز دوشنبه دهم خرداد ماه مراسم رونمایی و جشن امضای آلبوم چمدون تو با صدای مهدی یغمایی با حضور عوامل تولید آلبوم، اهالی رسانه و میهمانان ویژه بین جمع کثیری از هواداران این خواننده  در نشر ثالث برگزار شد.
از همان دقایق ابتدایی مراسم حضور مردم برای دیدار با خواننده ی مورد علاقه خود چشمگیر بود.
مهدی یغمایی در رابطه با آلبوم خود به خبرنگاران گفت: حدود سه سال از انتشار قبلی من به نام یه دنیا حرف می گذرد و در این مدت من در فضاهای مجازی تک ترک منتشر می کردم. آلبوم چمدون تو حدود هشت ماهی به واسطه همکاری با رادیو جوان در ممنوعیت بود و بعد از برطرف شدن این ممنوعیت در اولین فرصت منتشر شد.
در این آلبوم سعی من بر این بود با افرادی کار کنم که کمتر نامشان شنیده شده است و این خودش به نوعی معرفی این افراد به بازار موسیقی است. این آلبوم چهارده قطعه دارد و من به جرئت می توانم بگویم هیچ کدام از این چهارده قطعه شبیه هم نیست و فضای قطعات کاملا باهم متفاوت است.
اینکه خواننده بتواند استایل صدای خود را در فضاهای مختلف در تمام آلبوم حفظ کند کار سختی است و من سعی خودم را کردم و امیدوارم که موفق شده باشم، خودم از آلبوم راضی هستم. 
از چهره های حاضر در این مراسم می توان پوریا حیدری، باربد بابایی، سینا شعبانخانی، اسدالله یکتا، علی ایلیا، محمدرضا مقدم، شهاب رمضان، بابک صحرایی و... را نام برد.

شما در ادامه میتوانید عکس های مجتبی رسولی را از این مراسم تماشا کنید:

 

چمدون تو, مهدی یغمایی, شب کوک, امضا, جشن,
آمار بازدید : 2,609
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500