ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Chief Editor
|
تاریخ : شنبه 22 خرداد 1395 - ساعت 00:43:22
چاپ خبر

تشییع جنازه حبیب در انتظار بازگشت فرزند و همکاری دفتر موسیقی!

منتظر پاسخ آقای مرادخانی برای برگزاری مراسم تشییع «حبیب» از مقابل تالار وحدت هستیم

تشییع جنازه حبیب در انتظار بازگشت فرزند و همکاری دفتر موسیقی!

«جمشیدپور» مدیر برنامه های حبیب ضمن تائید خبر درگذشت حبیب محبیان گفت: «خبر متاسفانه صحت دارد و جزئیات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

مدیربرنامه های حبیب از تلاش های گسترده برای برگزاری مراسم تشییع حبیب از مقابل تالار وحدت خبر داد.

به گزارش «موسیقی ما»، حجت جمشیدپور (مدیربرنامه ها و مشاور رسانه ای حبیب) از تلاشهای گسترده برای برگزاری مراسم ختم حبیب از مقابل تالار وحدت خبر داد و دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: « منتظر پاسخ آقای مرادخانی برای برگزای مراسم تشییع «حبیب» از مقابل تالار وحدت هستیم. در صورتی که ایشان بتوانند مقدمات را فراهم کنند، در ساعات آینده جزئیات این مراسم منتشر خواهد شد. »

او در توضیح محل دفن این خواننده نیز گفت: «قطعا قطعه هنرمندان برای این موضوع در نظر گرفته شده است که این موضوع هم در حال رایزنی است.»

بنا به اخبار منتشر شده، او بر اثر سکته قلبی جان خود را از دست داده است».

حجت جمشیدپور نیز از تلاش‌هایی برای دفن این خواننده در قطعه هنرمندان خبر داد و اینکه در ساعات گذشته با علی مرادخانی وارد جلسه شده اند تا محل تشییع پیکر حبیب و خاکسپاری این خواننده مشخص شود. جمشیدپور افزود: «محمد (پسر حبیب) در ترکیه است و در ساعات گذشته به او اطلاع داده شده که به ایران بیاید.

به محض ورود به ایران و تصمیم گیری خانواده مبنی بر برنامه ریزی مراسم، «نیما باقری» از دوستان و همراهان حبیب که در ساعات گذشته لحظه به لحظه در کنار حبیب و خانواده او بوده  درباره جزئیات این خبر گفت: «ناهید» همسر آقای حبیب در ساعات ابتدایی صبح متوجه این موضوع شده اند.

ایشان طبق عادت همیشگی صبح زود برای ورزش صبحگاهی به محوطه باز ویلا رفته اند و هشت صبح همسر ایشان در حالتی سیاه و کبود حبیب را در محوطه ویلا روی زمین مشاهده کرده اند.»

او با ذکر این جزئیات تکان دهنده افزود: «تماس با اورژانس و رسیدن آمبولانس مراحل بعدی اتفاق بود که به مرور رخ دادند ولی حبیب قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرده بود و پس از بررسی های اولیه مشخص شد او به دلیل ایست قلبی فوت کرده است.»

این همراه و دوست خانوادگی حبیب در انتهای صحبت هایش گفت: «در حال رایزنی برای انتقال پیکر حبیب به تهران هستیم»

آمار بازدید : 2,296
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500