ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Chief Editor
|
تاریخ : یک‌شنبه 23 خرداد 1395 - ساعت 02:17:58
چاپ خبر

همراه دلنشین به مقصد «دور» با ماکان اشگواری و امیرصارمی

ماکان اشگواری و امیر صارمی آلبوم جدید و مشترک خود را با نام «دور» منتشر کردند

همراه دلنشین به مقصد «دور» با ماکان اشگواری و امیرصارمی

آلبوم دور کاری از ماکان اشگواری  که نوازندگی گیتار آن را امیر صارمی انجام داده است، اکثر کارهای آلبوم فقط بایک گیتار کلاسیک و صدای خواننده اجرا شده و در نوع خود خاص است.
این البوم که در سبک های پاپ جز ساخته شده است در12 تراک(قطعه)کار شده است که به ترتیب«کنارم باش»،«فرشته ها»،«بانوی کسیو حنایی»،«دور»،«بی سروپا»،«عقب تر»،«قصه را...»،«طعنه»،«ابر»،«ها کن»،«گنجشک من»،«نهنگ»نام دارند.

شعرهای ترانه های«کنارم باش»،«فرشته ها»،«عقب تر»،«قصه را...»و«ها کن»را ماکان اشگواری سروده و«بی سروپا» شعر عارف قزوینی«ابر» از رسول یونان و«طعنه»از شوریده شیرازی و«گنجشک من»از ثمین باغچه بان است
ترانه مشهور ابراهیم منصفی با نام «نهنگ» که لهجه بندری دارد و قبلا نیز بصورت زنده در سالن آزادی و با تنظیم و شکلی نوین اجرا شده و مورد استقبال نیز قرار گرفته بود در آلبوم قرار دارد.
ترانه دور از یک ملودی فولکلور بختیاری ساخته شده است و قطعه بانوی گسیو حنایی» از مرحوم فرهاد مهرداد باز خوانی شده است.
نوازندگی این آلبوم را«امیر صارمی» گیتار ،«سردار سرمست»  پیانو الکتریک ، «سهیل پیغمبری» کلارینت  و «بردیا کیارس»  ویولن آلتو و ویولن هستند. همچنین «کریستف رضایی» تنظیم سازهای زهی را در این آلبوم بر عهده داشته اند و میکس و مستر هم به رضا اصغرزاده سپرده شده است.

لازم بذکر است تهییه کننده این اثر زیبا توسط احسان رسولف انجام شده است و شرکت نشر موسیقی نوفه این آلبوم را توزیع و پخش کرده است.
خبرنگار:پدرام یوسفی

آمار بازدید : 1,532
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500