ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Chef Editor
|
تاریخ : پنج‌شنبه 31 تیر 1395 - ساعت 14:14:20
چاپ خبر

جمشید جم، مهمان برنامه تلویزیونی «شابک» شبکه سوم سیما شد

حرف‌های عجیب خواننده‌ی آهنگ یار دبستانی من

جمشید جم، خواننده «یار دبستانی من» یکی از مهمان های برنامه‌ی تلویزیونی «شابک» شبکه سوم سیما شد و در مورد هم نشینی موسیقی با نماز حرف های عجیبی زد.

حرف‌های عجیب خواننده‌ی آهنگ یار دبستانی من

جمشید جم، خواننده آهنگ خاطره انگیز «یار دبستانی من» یکی از مهمان های برنامه‌ی تلویزیونی «شابک» شبکه سوم سیما شد و در مورد هم نشینی موسیقی با نماز حرف های عجیبی زد. 

جمشید جم از وضعیت موسیقی کشور راضی نیست: «سیاست گذاری‌های موسیقی قوی نیست.کار رادیو و موسیقی مکمل هم هستند.» 
این خواننده درخصوص آهنگ «یار دبستانی من» گفت: «چون خودم در راهپیمایی‌های سال‌های انقلاب حضور داشتم و در ماه‌های پایانی رژیم قبل یک آهنگی را خواندم بنام «تلاش» از آقای حسن فرازمند که او «یار دبستانی من» بود. حکومت نظامی وقت، صدای من را حذف کرد، در حالی که آن سریال ازدرد و رنج مردم و کارگران حرف می‌زد و آن زمان با حذف این سریال من زخمی شدم و تصمیم گرفتم که فعالیتم را بیشتر کنم و بدون اینکه بدانم «یار دبستانی من» برای متن فیلم هست و چه ربطی دارد، این شعر و آهنگ را خواندم و به شهدای کوچک و بزرگ تقدیم کردم.»
اما عجیب ترین بخش گفته های جم مربوط به مشکلش با رادیو است: «کار رادیو و موسیقی مکمل هم هستند. قرائت نماز، تلاوت و سخن گفتن اگر موسیقی نداشته باشد قابل شنیدن نیست. اول نغمه، لحن، صوت و در کنارش رادیو است و به این دلیل این دو مکمل هم هستند.»
 

 

آمار بازدید : 1,167
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500