ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Chef Editor
|
تاریخ : پنج‌شنبه 31 تیر 1395 - ساعت 17:45:52
چاپ خبر

درد دل‌های یک آهنگساز

بلیت کنسرت ارزان شود، شب‌ گرسنه می‌خوابیم!

سامان احتشامی گفت: بلیت کنسرت نسبت به درآمد خیلی از مردم ما گران است. ما شرمنده‌ایم که نمی‌توانیم بلیت را ارزان‌تر بگذاریم چون رسما شب گرسنه می‌خوابیم.

بلیت کنسرت ارزان شود، شب‌ گرسنه می‌خوابیم!

سامان احتشامی، نوازنده پیانو و آهنگساز سرشناس کشور از شرایط نابسامان موسیقی در کشور گلایه‌مند است: «ما چند نوع هنرمند داریم. هنرمندان پولدار با سواد: هنرمندانی هستند که با پول دَدی زندگی می‌کنند و اثر فاخر هم خلق می‌کنند. هنرمندان پولدار بی‌سواد: هنرمندانی هستند که با پول دَدی بهترین لوازم اجرایی را دارا هستند و تبلیغات خوبی هم دارند و شما فقط یکبار آهنگشون رو گوش می‌دهید البته به ناچار چون مجانی به منزل‌های شما میاد. هنرمندان بی‌پول با‌سواد: هنرمندانی هستند که فقط فحش می‌دهند و زیر عکس‌های شما نظر شخصی می‌دهند و اصولا منفی هستند هنرمندان بی‌پول بی‌سواد: که الهی براشون بمیرم مورد تمسخر قرار می‌گیرند و دست به دست آثارشان می‌چرخد و کسی اسمشان را یاد نمی‌گیرد. همین و بس. من خودم چون تعدادی دوستان بازیگر دارم سعی می‌کنم چهار نقش فوق را خوب بازی ‌کنم تا مردمی باشم.»

احتشامی معتقد است قیمت بلیط کنسرت زیاد است ولی شرایط طوری است که نمی‌شود بلیط‌ها را ارزان‌تر کرد: «بلیط کنسرت نسبتا به درآمد خیلی از مردم ما گران است. ما شرمنده‌ایم که نمی‌توانیم بلیط را ارزان‌تر بگذاریم چون رسما شب گرسنه می‌خوابیم.»

آمار بازدید : 924
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500