ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : محمدرضا کاظمی
|
تاریخ : دوشنبه 4 مرداد 1395 - ساعت 17:51:38
چاپ خبر

آزمون تعیین سطح ارکستر یک هفته دیرتر برگزار میشود

فراخوان ارکستر آکادمیک «پایتخت» تمدید شد

استقبال خوب نوازندگان جوان از طرح فراخوان ارکستر آکادمیک پایتخت، باعث تمدید دوازده روزی آن شد

فراخوان ارکستر آکادمیک «پایتخت» تمدید شد

به گزارش ریتم نیوز، فراخوان ارکستر آکادمیک «پایتخت» که قرار است به زودی با الگوبرداری از رویکرد آموزشی «ال سیستما» زیر نظر آکادمی موسیقی پنج خط تشکیل شود، به دلیل استقبال نوازندگان جوان تمدید شد.

شهرام توکلی آهنگساز و مدرس دانشگاه با اعلام این خبر گفت:با توجه به اتمام مهلت فراخوان تشکیل ارکستر آکادمیک پایتخت در تاریخ ۳۱ تیرماه و به دنبال تقاضای هنرمندان برای ثبت نام، فراخوان را به مدت ۱۲ روز دیگر تمدید کردیم به طوری که علاقمندان می توانند تا تاریخ ۱۲ مردادماه جهت ثبت نام اقدام کنند. وی ادامه داد: به دنبال این تمدید روز آزمون تعیین سطح ارکستر را که قرار بود ۸ مردادماه برگزار شود به تاریخ ۱۵ مردادماه موکول کردیم. علاقه مندان به عضویت در این ارکستر می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی ارکستر پایتخت مراجعه کنند.

ارکستر آکادمی پایتخت که به زودی به مدیریت شهرام توکلی با جذب نوازندگان جوان تشکیل خواهد شد، جنبه آموزشی داشته و هدف از تشکیل آن  ایجاد فرصت و امکانی برای نوآموزان موسیقی بوده تا بتوانند ضمن کسب تجربه گروه نوازی از توانایی ها و قابلیت هایی که نوازندگی در ارکستر به آنها می دهد بهره مند شوند.

منبع: مهر

ارکستر آکادمیک, ال سیستما, شهرام توکلی
آمار بازدید : 937
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500