ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Chef Editor
|
تاریخ : چهارشنبه 6 مرداد 1395 - ساعت 09:54:13
چاپ خبر

نشست خبری آلبوم جدیدی عبدالحسین مختاباد در خانه هنرمندان برگزار شد

سیاه مشق‌های مختاباد به فروش می‌رسد

نشست خبری و مراسم رونمایی از آلبوم «سیاه مشق» به آهنگسازی بهزاد خدارحمی و خوانندگی عبدالحسین مختاباد با حضور تعدادی از هنرمندان و مسئولان در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

سیاه مشق‌های مختاباد به فروش می‌رسد

به گزارش ریتم نیوز، نشست خبری و مراسم رونمایی از آلبوم «سیاه مشق» به آهنگسازی بهزاد خدارحمی و خوانندگی عبدالحسین مختاباد دوشنبه چهارم مرداد ماه با حضور تعدادی از هنرمندان و مسئولان در تالار امیرخانی خانه هنرمندان ایران برپا شد.

محمد سریر آهنگساز و عضو شورای عالی خانه هنرمندان ایران در ابتدای این برنامه ضمن ابراز خرسندی از انتشار این اثر موسیقایی بیان کرد: در حالی شاهد رونمایی از یک اثر ارزشمند هنری هستیم که این روزها شاهد انتشار آثار خوبی در حوزه موسیقی نیستیم و متاسفانه شاهد روند نزولی در کیفیت کارها هستیم که موضوع ناراحت کننده ای است.عبدالحسین مختاباد از جمله هنرمندانی است که در این سی سال همیشه گزیده کاری را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است. در زمانه ای که کپی کاری زیاد و باعث تقلید های نا به جا از آثار ناخالص شده، انتشار چنین آلبومی باعث افتخار است.

احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در بخش دیگر این مراسم رونمایی گفت: برخی از کارهای آقای مختاباد وِرد زبان ها شده است. این هنرمند کارهایی را تاکنون انجام داده که نگاه موثر به ترکیب شعر و موسیقی او را بیش از هر مساله دیگر معرفی کرده است. مختاباد در دو حوزه شعر و موسیقی تجربه های زیادی دارد که می تواند مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

عبدالحسین مختاباد هم در این مراسم رونمایی ضمن قرائت بخشی از یادداشت خود برای آلبوم «سیاه مشق» گفت: امیدوارم این جمع هنرمندانه ای که امروز در کنار هم هستیم فقط به مراسم بزرگداشت و درگذشت هنرمندان منتهی نشود. به هر حال بنده خودم را در شان این تعریف و تمجید دوستان نمی دانم فقط امیدوارم مخاطبان نیز این کارها را بشنوند تا من بتوانم بازخورد کارها را ببینم. بنده ضمن آرزوی سلامتی برای استاد محمدرضا شجریان و استاد فرهنگ شریف این امید را دارم که جامعه موسیقی روزهای شادی را پشت سر گذارد.

حجت الاسلام نقویان، علی پویان کارگردان و مدرس تئاتر، همایون رحیمیان نوازنده و کنسرت مایستر، فاضل جمشیدی خواننده، منوچهر صهبایی آهنگساز و رهبر ارکستر، صدر الدین حسین خانی مدیر موسسه ایران گام، بهرام جمالی مدیرعامل انجمن موسیقی، مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران، علی عبدالحسینی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ولی الله شجاع پوریان عضور شورای اسلامی شهر تهران، فرزاد هوشیار از جمله مهمانان ویژه مراسم رونمایی آلبوم «سیاه مشق» بودند.

عبدالحسین مختاباد, آلبوم, سیاه مشق
آمار بازدید : 1,239
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500