ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : محمدرضا کاظمی
|
تاریخ : چهارشنبه 6 مرداد 1395 - ساعت 17:33:30
چاپ خبر

شب های موسیقی در کاخ گلستان برگزار می‌شود

کنسرتی برای کودکان سرطانی

نخستین دوره از فستیوال «شب‌های موسیقی بارانا» از بیستم مرداد برگزار می‌شود و بزرگان موسیقی و گروه‌‌های مختلف در آن به نفع کودکان موسسه محک و البته حمایت از موسیقی دانان در حوزه سلامت و رفاه برنامه اجرا می‌کنند.

کنسرتی برای کودکان سرطانی

به گزارش ریتم نیوز، از 20 تا 29 مردادماه یک اتفاق مهم موسیقیایی در کاخ گلستان تهران رخ خواهد داد. نخستین دوره از فستیوال «شب‌های موسیقی بارانا» در این تاریخ برگزار می‌شود و در آن گروه‌‌های موسیقی و بزرگان موسیقی کشور همچون لوریس چکناوریان، کامکارها، شهرداد روحانی، کیخسرو پورناظری و گروه شمس، سهراب پورناظری به همراه آنتونیو ری به اجرای برنامه می‌پردازند. اجرای گروه پالت و همچنین اجرای مشترک گروه‌های کامنت و داماهی از دیگر برنامه‌های این فستیوال موسیقی است. اما دلیل اینکه چنین هنرمندانی در یک مکان برنامه اجرا می‌کنند این است که قرار شده بخشی از فروش بلیط این برنامه‌ها به کودکان مبتلا به سرطان موسسه‌ی محک و بخشی دیگر برای حمایتِ موسیقی دانان در حوزه سلامت و رفاه تعلق بگیرد. این فستیوال توسط موسسه‌ آفرینش هنر بارانا، شرکت کار و اندیشه و با همراهی سازمان میراث فرهنگی برگزار می‌شود و بلیط فروشی آن از هفتم مرداد آغاز شده است.

لوریس چکناواریان, کامکارها، شهرداد روحانی, کیخسرو پورناظری, سهراب پورناظری, گروه شمس, آنتونیو ری, گروه پالت, کامنت, داماهی
آمار بازدید : 1,181
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500