ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : محمدرضا کاظمی
|
تاریخ : یک‌شنبه 10 مرداد 1395 - ساعت 18:33:27
چاپ خبر

مهدی مقدم به زودی تازه‌ترین اثرش را منتشر می‌کند

انتشار آلبومِ «سال» بعد از چهار سال

خواننده‌ی محبوب پاپ که مدتی بود از متن و حاشیه‌ی موسیقی کشور به دور بود، جدیدترین اثر خود را در قالب یک آلبوم صوتی و تصویری به زودی روانه بازار موسیقی کشور می‌کند.

انتشار آلبومِ «سال» بعد از چهار سال

به گزارش ریتم نیوز، مهدی مقدم چهار سال پس از انتشار آخرین آلبومش «احتیاط» و پشت سر گذاشتن برخی مشکلات در برگزاری کنسرت، به زودی جدیدترین اثر خود، آلبوم «سال» را منتشر خواهد کرد.

این آلبوم که به دو صورت صوتی و تصویری قرار است در بازار موسیقی کشور منتشر شود، حاوی جدیدترین قطعات و موزیک ویدئوهای این خواننده است که در یک مجموعه، حاوی نسخه صوتی و تصویری آلبوم «سال» تولید و روانه بازار موسیقی خواهد شد. مجوز اثر جدید مهدی مقدم در آخرین مراحل اداری خود در دفتر موسیقی وزارت ارشاد است و این اثر به زودی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

این خواننده پیش از این گفته بود: «همه مجوزهای قطعات و موزیک‌ویدئوهای این آلبوم اخذ شده است. موزیک ویدئوهای خوش‌ساختی ساخته‌ایم و همه این‌ها با اخذ تمام مجوزهای لازم منتشر خواهند شد. این آلبوم شامل یک سی‌دی صوتی و یک دی‌وی‌دی حاوی موزیک‌ویدئو تولید و ارائه خواهند شد. تمام تلاش ما تولید مجموعه‌ای وزین و قابل توجه بوده که مورد توجه دوستداران موسیقی قرار بگیرد.»

این خواننده درباره برگزاری اولین کنسرت تهران که در ماه‌های گذشته به دلایل مختلف از جمله فاجعه تلخ منا و آتش گرفتن سالن وزارت کشور لغو شد نیز گفته بود: «طلسم برگزاری کنسرت تهران قطعاً بعد از ایام ماه مبارک رمضان شکسته خواهد شد. برنامه‌ریزی‌های زیادی برای برگزاری این کنسرت انجام داده‌ایم که پس از انتشار «آلبوم سال» و رصد واکنش‌ها به آن، درباره تاریخ دقیق اجرای تهران تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.»

 

آمار بازدید : 859
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500