ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -----
|
تاریخ : پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 - ساعت 15:02:10
چاپ خبر

گفتگو با عباس خوشدل، آهنگساز بزرگ موسیقی سنتی

احتمال همکاری مجدد آهنگساز نیلوفرانه با علیرضا افتخاری

استاد عباس خوشدل، آهنگساز آلبوم «نیلوفرانه»، درباره ی احتمال همکاری دوباره اش با علیرضا افتخاری گفت.

احتمال همکاری مجدد آهنگساز نیلوفرانه با علیرضا افتخاری

به گزارش ریتم نیوز، استاد عباس خوشدل، آهنگساز موسیقی ایرانی و از مفاخر موسیقی سنتی، در مصاحبه‌ای که به تازگی انجام داده، صحبت‌های زیادی پیرامون موسیقی، بزرگان این عرصه و خوانندگان عصر جدید سخن گفت.

این آهنگساز نامی درباره خوانندگان جدید و نوع صدای آن‌ها گفت: «درباره ی خوانندگان فعال امروز می توانم بگویم که صداها خوب است، اما من از نظر رنگ صدایی که مورد نظر و پسندم هست، نمی توانم با آنان همکاری کنم.»

 ایشان همچنین درباره اثر ماندگار نیلوفرانه و امکان همکاری دوباره با علیرضا افتخاری اظهار داشت: «امکان همکاری دوباره با آقای افتخاری هم وجود دارد. من بر این باورم که در آواز: شجریان؛ و در ترانه: افتخاری. در بعد از انقلاب کسی مانند افتخاری نمی تواند ترانه را بخواند. منتها برای آقای افتخاری باید یک سری زمینه هایی فراهم شود و اگر اسپانسری پیدا شود که بتواند سرمایه گذاری کند، من آماده ی همکاری دوباره با ایشان هستم. این را هم بگویم که همه ی حدود 20 قطعه یی که آماده ساخته ام، بر روی رنگ و وسعت صدای آقای افتخاری ساخته ام و در کل اگر زمینه فراهم شود، من با ایشان کار خواهم کرد.»

استاد عباس خوش، خلق آثار ماندگاری چون نیلوفرانه ، نیلوفرانه ۲، صدایم کن،  شبان عاشق ، آلبوم راز گشا و .. را در کارنامه خود دارد.

عباس خوشدل، موسیقی سنتی، علیرضا افتخاری، نیلوفرانه
آمار بازدید : 1,278
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500