ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Chef Editor
|
تاریخ : پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 - ساعت 18:55:44
چاپ خبر

تازه ترین کنسرت شهرام شکوهی سورپرایز ویژه ای داشت

دختر شهرام شکوهی هم روی صحنه رفت

شهرام شکوهی در جدیدترین کنسرت خود به مناسبت روز دختر، از دخترش ملودی دعوت کرد تا روی صحنه بیاید تا این روز را به وی و دیگر دختران ایرانی تبریک بگوید.

دختر شهرام شکوهی هم روی صحنه رفت

به گزارش ریتم‌نیوز، کنسرت شکوهی ۱۴ مردادماه سال جاری در نمایشگاه بین‌المللی میلاد در حالی برگزار شد که پیش از اجرا حاشیه زیادی را در خصوص فروش بلیت به همراه داشت.

این‌ اجرا که در برگرفته قطعاتی از آلبوم‌های این خواننده بود با قطعه “داغ اون روز” در میان تشویق حاضرین شروع شد و بعدازاین قطعه وی به حاضرین قول داد که شب خوبی برای آن‌ها رقم بزند و قطعه “تا نفس هست” به اجرا درآمد. “دلتنگم ” نام قطعه بعدی بود و شهرام شکوهی با خواندن قطعات شادتر سعی در با هیجان برگزار شدن کنسرت خود داشت و از همراهی و تشویق حاضرین نیز برخوردار بود.

در این اجرا قطعاتی همچون مدارا، لیلی و مجنون، دل دیوونه از فضای آرامی برخوردار بود ولی با استقبال و همراهی هواداران برخوردار بود ،همچنین در اجرای قطعه هوس که از ابتدای اجرا بسیاری از حاضرین این آهنگ را از وی درخواست می‌کردند شهرام شکوهی از آن‌ها خواست که با وی همراهی کنند.همچنین قطعه انگیزه از قطعات شادی بود که باعث ایجاد هیجان در سالن شد.

شهرام شکوهی به خاطر اینکه نمی‌توانست در قطعات بیشتری به نوازندگی بپردازد از مردم عذرخواهی کرد و دلیل آن را عمل‌هایی که انجام داده است خواند چراکه به‌سختی می‌توانست دست خود را برای نواختن ساز بالا بیاورد.

به‌تازگی خبرهایی مبنی بر بستری شدن شکوهی در بیمارستان به دلیل عارضه قلبی منتشرشده بود که همین دلیل باعث کمتر شدن اجراهای این خواننده بود اما او تلاش کرد تا باانرژی زیادی اجرای خود را به پایان برساند و شب خوبی را برای مخاطبانش رقم بزند.

شکوهی همچنین با تبریک روز دختر، از ملودی شکوهی دخترش خواست روی صحنه بیاید تا با به آغوش کشیدنش، این‌گونه به او تبریک بگوید و آرزوی سلامتی دخترها و همچنین والدینشان را کرد.

گفتنی است؛ زهره حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون از مهمانان اجرای دیشب وی بود.

منبع: ریتم نو

 

شهرام شکوهی, نمایشگاه میلاد, کنسرت
آمار بازدید : 1,516
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500