ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -----
|
تاریخ : دوشنبه 18 مرداد 1395 - ساعت 12:49:04
چاپ خبر

آثار خاطره انگیز ناصر چشم این بار صدای رهنما

مانی رهنما، زیر «باران عشق»

کنسرت تابستانی ناصر چشم آذر در تهران برگزار می‌شود. این برنامه با توسط یک‌گروه بززگ کنسرت و همراهی مانی رهنما در تالار وحدت برگزار میشود‌

مانی رهنما، زیر «باران عشق»

به گزارش ریتم نیوز، این موزیسین باسابقه که سال گذشته نیز پس از مدت‌ها اجرایی در تهران برگزار کرد، بار دیگر روی صحنه می‌رود تا خاطراتش را همراه با مخاطبین مرور کند.

این کنسرت 18 و 19 مرداد 1395 به همت موسسه «آوای دوران» به مدیریت خانم کاویانی و به تهیه‌کنندگی «رسول ترابی» در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد و قرار است چشم‌آذر گلچینی از قطعات خاطره‌انگیزش اعم از آثار بی‌کلام، باکلام و موسیقی فیلم را اجرا کند.

این بار بخش ویژه‌ای برای کنسرت ناصر چشم آذر در نظر گرفته شده و آن اجرای قطعات مشهوری چون «هجرت»، «زائر»، «خلوت» و «خدای آسمون‌ها» است. کنسرت این موزیسین سرشناس با همراهی یک ارکستر بزرگ 20 نفره برگزار می‌شود و «مانی رهنما» در این کنسرت به عنوان خواننده میهمان حضور خواهد داشت.

رسول ترابی (تهیه‌کننده) درباره این کنسرت گفت: «برنامه‌ریزی برای برگزاری دو شب باشکوه در تالار وحدت صورت گرفته و با توجه به استقبال به عمل آمده از سوی مخاطبین، احتمال تمدید این کنسرت هم وجود دارد.»

کنسرت، مانی رهنما، ناصر چشم آذر ، باران عشق
آمار بازدید : 1,483
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500