ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -----
|
تاریخ : چهارشنبه 20 مرداد 1395 - ساعت 22:09:26
چاپ خبر

طرفداران محسن چاوشی، بیشتر از کدام شهرها هستند؟

زاده جنوب، محبوب شرق

محسن چاوشی، خواننده پرطرفدار این روزهای موسیقی، این محبوبیت را چگونه به دست آورده؟ بیشتر طرفداران او در کدام مناطق ایران هستند؟

 زاده جنوب، محبوب شرق

به گزارش ریتم نیوز، محسن چاوشی، خواننده سریال شهرزاد که آلبوم آخرش «امیر بی گزند» با استقبال فوق العاده روبرو شد، در حال حاضر لقب پرطرفدارترین خواننده پاپ ایران را یدک می‌کشد. اما این محبوبیت چاوشی از کجا آمده؟

یک سایت نوپای اینترنتی که کارش ارائه آمار و اطلاعات جغرافیایی است، در یکی از جدیدترین مطالبش روی این موضوع کار کرده که طرفداران چاوشی، بیشتر از کدام شهرها هستند. یا دقیق‌تر اینکه در هفت روز گذشته کدام شهرها و چقدر نام محسن چاوشی را سرچ کرده اند.

طبق این آمار، محسن چاوشی را در شرق کشور، بیشتر جستجو کرده اند و دنبال اخبار و اطلاعاتی از او بوده اند. از آن طرف هر چه به غرب کشور نزدیک‌ می‌شویم، این آمار کمرنگ تر می‌شود.

خود چاوشی، بارها گفته که به دلیل شرایط مختلف زندگی، خانواده او مجبور بوده که به این شهر و آن شهر مهاجرت کند. در ابتدا، بخاطر آنکه پدرش کارمند شرکت نفت بود، خانواده چاوشی به خرمشهر مهاجرت می‌کند. اما بعد از جنگ تحمیلی، خانواده او به مشهد و کرمانشاه مهاجرت می‌کند و نهایتا در تهران ساکن می‌شوند.

شاید این نکته در زندگی چاوشی، و شرایطی که خانواده او را مجبور می‌کرد دور ایران را بچرخند باعث شده تا چاوشی، در همه‌ی ایران طرفدار داشته باشد.

می‌شود از این آمار این نتیجه را گرفت که محسن چاوشی در حالی که هنوز حتی کنسرتی را هم برگزار نکرده، و این روزها فعالیت موسیقی هم ندارد، اما باز هم در صدر اخبار است و طرفدارانش نام او را سرچ می‌کنند.

 

محسن چاوشی، چاووشیست، چاوشیست، یه شاخه نیلوفر، خرمشهر، نظرسنجی
آمار بازدید : 997
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500