ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Chef Editor
|
تاریخ : جمعه 29 مرداد 1395 - ساعت 18:48:27
چاپ خبر

سعید آتانی هم از گروه دنگ شو جدا شد

دنگ شو بازهم خواننده عوض کرد

گروه «دنگ‌شو» دومین اجرای تابستانی‌اش را در برج میلاد تهران برگزار کرد. «طاها پارسا» و «رضا شایا» و سایر اعضای گروه که ماه گذشته در قالب کنسرت آنلاین به منازل مخاطبان رفته بودند، این بار دوستدارانشان را از منازل به سالن کنسرت آوردند! «دنگ‌شو» در این برنامه منتخبی از قطعات قدیمی و تک‌آهنگ‌های چند وقت اخیرش از جمله «حباب» را روی صحنه برد. نکته حائز اهمیت اجرای مردادماه «دنگ‌شو»، جنجال بر سر خواننده برنامه پیش از شروع آن بود. «دنگ‌شو» در اجراهای چند سال اخیر خود به غیر از طاها پارسا که فقط در برخی قطعات می‌خواند، «سعید آتانی» و «علی زندوکیلی» و «میلاد باقری» را در اجراهای مختلف کنار خود داشت.

دنگ شو بازهم خواننده عوض کرد

به گزارش ریتم نیوز؛ نقش سعید آتانی در کنسرت‌های پس از انتشار آلبوم «اتاق گوشواره» پررنگ‌تر بود و در طول چند اجرای اخیر هم آنها میلاد باقری را هم روی صحنه داشتند. در حالی که قرار بود در این کنسرت هم همانند برنامه‌های قبلی، سعید آتانی روی صحنه حضور داشته باشد ناگهان او پستی در اینستاگرام منتشر کرد که شایعات را قطعی کرد. شایعات درباره روند کاری آتانی و «دنگ‌شو» از اسفند سال گذشته آغاز شد. زمانی که این خواننده اولین قطعه رسمی خود را منتشر کرد و گمانه‌زنی‌های زیادی در این‌باره شکل گرفت که آیا او هم همانند خواننده‌های گذشته این گروه باید بار جدایی ببندد؟ اما او در اجرای اردیبهشت «دنگ‌شو» با وجود حضور کمرنگ، روی صحنه رفت و ناگهان شب قبل از کنسرت 24 مرداد اعلام کرد که در این برنامه حضور ندارد. البته طاها پارسا و رضا شایا هم همزمان در مصاحبه‌ای با روزنامه «نوآوران» این موضوع را علنی کردند. به این ترتیب دیگر تقریباً با قطعیت می‌توان گفت که سعید آتانی چهارمین خواننده‌ای است که طی هشت سال اخیر از «دنگ‌شو» جدا می‌شود. در نقطه مقابل هم میلاد باقری قرار دارد که برای اولین‌بار یک کنسرت کامل به همراه گروه «دنگ‌شو» روی صحنه حضور داشت و باید دید روند کاری او با برادران شجاع‌نوری چه می‌شود.

از سوی دیگر «دنگ‌شو» در این برنامه روند متفاوت خود نسبت به موسیقی الکترونیک را ادامه داد و همانند اجرای گذشته، قطعاتی که در آنها ریتم و موسیقی الکترونیک جریان داشت با استقبال خاصی از سوی مخاطبان مواجه شد. اما قطعات قدیمی این گروه از آلبوم‌های قبلی و «اتاق گوشواره» طرفداران خاص خودش را داشت. همچنین «دنگ‌شو» در این برنامه از چهره‌های سرشناسی نظیر «فرهاد اصلانی»، «حامد بهداد»، «مهتاب کرامتی»، دکتر «حمیدرضا صدر» و «مسعود فروتن» میزبانی کردند. حضور این چهره‌ها به همراه ذکر نام و یاد زنده‌یاد «عباس کیارستمی» در این برنامه حال و هوای سینمایی را چند برابر کرده بود.

منبع: موسیقی ما

دنگ شو, طاها پارسا, رضا شایا, سعید آتانی, میلاد باقری
آمار بازدید : 1,431
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500