ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Chef Editor
|
تاریخ : چهارشنبه 3 شهریور 1395 - ساعت 12:07:12
چاپ خبر

حاشیه‌های جدید موزیک ویدئوی «ایستاده‌ایم تا آخرین قطره‌ی خون» ساخته‌ی حوزه‌ی هنری

ملودیِ موزیک ویدئوی مولتی‌میلیاردی حوزه هنری دزدی است؟

حاشیه‌های موزیک ویدئوی میلیاردی « ایستاده‌ایم تا آخرین قطره‌ی خون» تمامی ندارد و خبرگزاری‌ها خبر از حذف این ویدئو از یوتیوب می‌دهند.

ملودیِ موزیک ویدئوی مولتی‌میلیاردی حوزه هنری دزدی است؟

به گزارش ریتم نیوز؛ موزیک ویدئوی یک میلیارد و دویست میلیون تومانی حوزه‌ی هنری به لحاظ هزینه و کیفیت حاشیه‌های زیادی داشته است. در تازه‌ترین اتفاق بعضی خبرگزاری‌ها مدعی شده‌اند که سایت «یوتیوب»، موزیک ویدئوی « ایستاده‌ایم تا آخرین قطره‌ی خون» را به دلیل کپی کاری حذف کرده است. خبرفوری در این رابطه نوشت: «نماهنگ مولتی میلیاردی «ما ایستاده‌ایم» که این روزها از تلویزیون پخش میشه، به دلیل موسیقی دزدی و شکایت شرکت CHBK، از یوتیوب حذف شد.»

اما عوامل ساخت موزیک ویدئو خیلی زود واکنش نشان دادند و این موضوع را تکذیب کردند. «خبر کذب است. ملودی ساخت آهنگساز اثر است و کپی نیست.و CHBK نام شرکتی رسمی طرف قرارداد با یوتیوب است و خدمات می دهد و ما خودمان نسخه اصلی موسیقی و موزیک ویدئو را به آن داده‌ایم تا نسخه های غیرمجاز را شناسایی کند. باشگاه فیلم سوره در یوتیوب کانال رسمی دارد و لذا هرکسی غیر از این موسسه در یوتیوب فایل را آپلود کند بلاک می شود. نماهنگ ایستاده‌ایم تا آخرین قطره خون در صفحه ما با بهترین کیفیت و بدون مشکل پخش می شود.»

نکته‌ی قابل تامل این است که این موزیک ویدئو در صفحه‌ی باشگاه فیلم سوره در یوتیوب، دیروز آپلود شده است در صورتی که زمان انتشارش هفته‌ی گذشته بود. این موضوع خودش شاعبه‌های زیادی به همراه دارد و مسئولین باشگاه فیلم سوره باید در این خصوص شفاف سازی کنند.

 

موزیک ویدئوی «ایستاده‌ایم تا آخرین قطره‌ی خون» به كارگردانی محمدباقر مفیدی كیا و خوانندگی حسین حقیقی ساخته شده و در ادامه‌ی نماهنگ «ایستاده ایم؛ تا آخرین نفس» بود. این اثر در تالار سوره حوزه هنری رونمایی شد. این نماهنگ 7 دقیقه‌ای با ماجرای تلخ سقوط هواپیمای پرواز 655 در خلیج فارس و حضور ناوهای آمریكایی در این منطقه شروع می‌شود و بعد هم خواننده‌ی اثر به همراه چند نفر بدون هیچ سلاح و پشتوانه‌ی خاصی به جنگ کشتی‌های جنگی، هلی‌کوپترها و هواپیماهای نظامی امریکا می‌روند.

 

 

ما ایستاده ایم, ویدئو کلیپ, حوزه هنری, کیپ, دزدی, یوتیوب
آمار بازدید : 1,357
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500