ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : پنج‌شنبه 13 آبان 1395 - ساعت 12:41:14
چاپ خبر

آلبوم سیروان خسروی در راه انتشار

اولین آلبوم تصویری کنسرت آنپلاگد سیروان خسروی به زودی منتشر می‌شود.

آلبوم سیروان خسروی در راه انتشار

به گزارش مای ریتم به نقل از هنرانلاین، سیروان خسروی خواننده و تنظیم‌کننده به‌زودی اولین آلبوم تصویری خود را منتشر و روانه بازار موسیقی خواهد کرد.

این کار 28 شهریورماه سال گذشته به حمایت اسپری "اکس بلک " به مدیریت احسان حاجیان در سالن برج آزادی برگزار شد.

این اجرا که تفاوت‌های زیادی با دیگر کنسرت‌های معمول داشت، توانست نظر همگان را جلب کند. حضور نوازندگان گروه پاپ، کنار ارکستر زهی از اتفاقات مهم این کنسرت بود. تماشاگران در یک سالن کوچک و در فضایی صمیمی این کنسرت را تماشا کردند. کوتاه بودن فاصله بین خواننده و تماشاگران باعث شده بود که این اجرا به نوعی خودمانی و پرهیجان‌تر شود. بلیت این کنسرت به افرادی اهدا شده بود که توانسته بودند به سه سؤال مسابقه "اکس بلک" جواب درست بدهند.

در این برنامه قطعات "یه روزی میای"، "عاشقتم"، "بازم بتاب" به همراه ارکستر زهی نواخته شدند. "نه نرو"، "تو خیال کردی بری"، "کجایی تو" و "خاطرات تو" و سایر قطعات با تنظیمی جدید به صورت آکوستیک توسط ارکستر پاپ اجرا شد. سیروان خسروی تنظیمی متفاوت برای تمامی قطعات این کنسرت انجام داده بود و کاوه یغمایی نیز تنظیم قطعات برای ارکستر زهی را بر عهده داشت. تلفیق موسیقی راک و ارکستر زهی، در عین عجیب بودن، جذابیت خودش را داشت.

روی بروشورهای این کنسرت در توضیح این‌طور آمده بود: زمان زیادى از دانش تنظیم موسیقى و داشتن برداشت‌های گوناگون از ملودى توسط آن در ایران نمی‌گذرد. در عین حال به نظر می‌رسد استقبال مردم و پس از آن عوامل اقتصادى، یکى از مهم‌ترین ارکان حیاتى هر موزیسین یا ارکسترى است. در این راستا همکارى ارکسترهاى کلاسیک با موزیسین‌ها و خوانندگان پاپ، امکان به وجود آمدن شرایط هموارترى از نظر فرهنگى، هنرى و اقتصادى را مهیا می‌کند. به صورتی که این دو شاخه از سبک‌های موسیقى از جهات گوناگون همدیگر را تقویت و حمایت می‌کنند. گرچه این‌گونه همکاری‌ها تاکنون توسط هنرمندان ایرانى صورت پذیرفته اما سعى بر این است که با تلاش بیش از پیش به استانداردهاى جهانى نزدیک شویم.

این آلبوم تصویری به‌زودی منتشر و روانه بازار موسیقی خواهد شد. آخرین آلبوم سیروان سال 91 با عنوان "جاده رؤیاها" توسط شرکت "ایرانگام" منتشر و پخش شد.

سیروان خسروی, آلبوم, کنسرت, آنپلاگد, زانیار, دانلود اهنگ جدید,
آمار بازدید : 1,103
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500