ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 9 آذر 1395 - ساعت 12:48:39
چاپ خبر

پرواز همای با گروه مستان به تالار وحدت می‌رود

گروه موسیقی "مستان" به سرپرستی پرواز همای پس از بازگشت از تور آمریکایی خود، اواخر آذر از مخاطبانش در تالار وحدت پذیرایی خواهد کرد.

پرواز همای با گروه مستان به تالار وحدت می‌رود

با پایان ماه‌های محرم و صفر، خوانندگان و گروه‌های مختلف موسیقی برنامه‌ریزی جدیدی برای اجرای کنسرت تا پایان سال جاری انجام داده‌اند و می‌خواهند از این فرصت نهایت بهره را ببرند.

در این بین گروه پرواز که ایام تعطیلات موسیقی را با چند اجرای مختلف در آمریکا گذراند، تور کنسرت زمستانی خود را از اواخر پاییز آغاز خواهد کرد. در اولین کنسرت از این تور، پرواز همای به همراهی اعضای ارکسترش در روزهای 26،27 و 28 آذرماه میزبان هوادارانشان خواهند بود.

همای درباره این اجراها به هنرآنلاین، گفت: این سری از اجراها را "خبر به دورترین نقطه جهان برسد" نام‌گذاری کردیم که علت این نام‌گذاری با توجه به اجرای خاص شعر زنده‌یاد نجمه زارع است که در تور آمریکا نیز آن را اجرا کردیم.

وی افزود: شعر "خبر به دورترین نقطه‌ی جهان برسد" از زنده‌یاد نجمه زارع را خواندم تا آن‌طور که شعرش می‌خواهد خبرش را به این سوى دنیا هم برسانم، نمی‌دانم داستان زندگی و مرگش را مى‌دانید یا نه، اما این شاعره بعد بی‌هوشی در جراحى بینى هرگز به هوش نیامد!

او ادامه داد: من دوست دارم در جهت معرفى ایشان این آواز و روایت به گوش همه برسد.

همای بین سال‌های 87 تا 94 ممنوع‌الفعالیت بود که پس از اجرا در جشنواره موسیقی فجر، طلسم او و گروهش شکسته شد و باعث شد مستان در اجراهای متعدد دیگری از مخاطبانش پذیرایی کند. معروف‌ترین کنسرت پرواز همای پس از ممنوعیت، اجراهای چندگانه او در فضای باز محیط کاخ‌موزه سعدآباد بود.

اولین کنسرت تور زمستانی پرواز همای در جمعه‌شب 26 آذرماه ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار می‌شود و بلیت‌فروشی آن از هم‌اکنون در سایت www.84200.ir صورت می‌گیرد.

گروه مستان متعاقباً برنامه سایر اجراهای خود تا پایان سال جاری را اعلام خواهد کرد.

گروه مستان,همای,کنسرت,پرواز همای,کنسرت همای,کنسرت پرواز همای,کنسرت گروه مستان,تالار وحدت,کنسرت همای در تالار وحدت,کنسرت پرواز همای در تالار وحدت,کنسرت تالار وحدت همای,کنسرت تالار وحدت پرواز همای,کنسرت گروه مستان,کنسرت گروه مستان در تالار وحدت,کنسرت تالار وحدت گروه مستان
آمار بازدید : 1,263
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500