ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 21 آذر 1395 - ساعت 21:18:16
چاپ خبر

کنسرت کلهر در شیراز تمدید شد

فارس: کنسرت "پردگیان باغ سکوت" به سرپرستی استاد کیهان کلهر که روزهای ٢٠ و ٢١ آذرماه ١٣٩٥ ساعت ٢٠ در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس، اجرا دارد، برای دوشنبه در همان ساعت نیز تمدید شده که ورود به این کنسرت از طریق سایت www.irantic.com قابل استفاده است.

کنسرت کلهر در شیراز تمدید شد

«پردگیان باغ سکوت» برنامه اجرای موسیقی بی‌کلام کیهان کلهر همراه علی بهرامی فرد نوازنده سنتور، هادی آذرپیرا نوازنده تار و نوید افقه نوازنده تمبک بود که کلهر در اردیبهشت و خردادماه امسال روی صحنه برد و حال قرار است در شهرهایی چون شیراز، بوشهر و چند شهر دیگر نیز روی صحنه برود. این کنسرت در دی ماه نیز میزبان علاقه مندان در تالار وحدت خواهد بود.

استاد کیهان کلهر (کمانچه)، نوید افقه (تنبک)، هادی آذرپیرا (تار) و علی بهرامی فرد (سنتور) قطعاتی را به صورت بداهه خواهند نواخت. این مجموعه کنسرت که پس از برگزاری کنسرت‌های دونوازیش همراه اردال ارزنجان از ۱۳ تا ۱۶ آذرماه در تالار وحدت، برگزار شد، در روزهای۱۴ و ۱۵ دی ماه امسال دوباره در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

کیهان کلهر «پردگیان باغ سکوت» را در همراهی با نوید افقه (تنبک)، هادی آذرپیرا (تار)، و علی بهرامی‌فرد (سنتور) روی صحنه خواهد برد. این کنسرت روزهای ۲۰ و ۲۱ و ٢٢ آذرماه در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس، ۲۳ آذرماه در سالن سینما شهید آوینی بوشهر و ۲۵آذرماه در تالار آفتاب شهر اهواز نیز برگزار خواهد شد. این تور در ادامه تور دور ایران است که کلهر از اردیبهشت‌ماه امسال آغاز کرده است.

همچنین با هدف ترویج موسیقی سنتی و اصیل ایرانی و حمایت از علاقه‌مندان به موسیقی در مناطق محروم ایران، کیهان کلهر قصد دارد در این تور، کنسرت‌های رایگان در مناطق محروم کشور برگزار کند. به همین منظور، او بعد از برگزاری کنسرت در شهرهای بوشهر، شیراز، اهواز به مناطق محروم ایران سفر می‌کند.

این کنسرت‌ها دی‌ماه در شهرهای تربت حیدریه و زاهدان برگزار خواهند شد که براساس اعلام این گزارش، موسیقیدان‌ها حاضر به برگزاری کنسرت در این نواحی نیستند، با وجود این‌که مردم این نواحی عشق و شعور بالایی نسبت به موسیقی ایرانی دارند.

کیهان کلهر,کنسرت,شیراز,کنسرت شیراز کیهان کلهر,تمدید,تمدید کنسرت کیهان کلهر,تمدید کنسرت کیهان کلهر در شیراز,تمدید کنسرت شیراز کیهان کلهر,کنسرت شیراز کیهان کلهر
آمار بازدید : 2,067
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500