ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : شنبه 4 دی 1395 - ساعت 18:31:04
چاپ خبر

علیرضا عصار در آستانه ثبت رکوردی جدید

خواننده موفق و پرطرفدار موسیقی پاپ پس از اعلام تاریخ کنسرتش در هفت و هشت بهمن ماه که پس از شش سال دوری از بازار موسیقی اتفاق افتاده، در آستانه ثبت رکوردی جدید قرار گرفته است.

علیرضا عصار در آستانه ثبت رکوردی جدید

به گزارش هنرآنلاین، بنا به اعلام مدیر دفتر تولید و روابط عمومی موسسه "آوای هنر"، بیش از نود درصد بلیت‌های چهار سانس کنسرت علیرضا عصار در کمتر از چهار روز از آغاز بلیت فروشی این کنسرت از سوی دوستداران موسیقی خریداری شده است و فروش سریع بلیت‌های این خواننده در بهمن ماه باعث شده برگزارکنندگان این کنسرت تصمیم به تمدید این اجرا بگیرند.

براساس این گزارش، کنسرت علیرضا عصار برای اجرا در روز 6 بهمن تمدید شده است و پیش بینی‌های لازم برای تمدید مجدد این اجرا نیز مدنظر برگزارکنندگان کنسرت می‌باشد تا درصورت استقبال دوستداران عصار، بار دیگر اقدام به تمدید این برنامه نمایند.

علیرضا عصار که پس از شش سال اقدام به برگزاری کنسرت نموده است، در سال‌های نخست دهه 80 با برگزاری بیش از ده سانس کنسرت متوالی جز رکوردداران عرصه موسیقی است و به نظر می‌رسد استقبال کنونی از اجرای جدیدش در سال 95 او را در آستانه تکرار رکورد قبلی خود قرار بدهد.

بلیت فروشی اجراهای تمدیدی این کنسرت از صبح امروز شنبه 4 دی ماه از  طریق سامانه 84200 آغاز شده است و علاقمندان جهت تهیه بلیت‌های این کنسرت می‌توانند از طریق این سامانه اقدام نمایند

علیرضا عصار,کنسرت,کنسرت علیرضا عصار,تهران,کنسرت علیرضا عصار در تهران,کنسرت تهران علیرضا عصار,کنسرت تهران عصار,کنسرت عصار در تهران
آمار بازدید : 1,029
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500