ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 5 دی 1395 - ساعت 09:52:06
چاپ خبر

فریدون به نمایشگاه میلاد می‌رود

کنسرت فریدون آسرایی خواننده پاپ نهم دی‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به مدت یک شب و دو سئانس برگزار می‌شود.

فریدون به نمایشگاه میلاد می‌رود

فریدون آسرایی خواننده پاپ درباره تازه‌ترین فعالیت خود گفت: تور کنسرت‌هایی خارجی را به پایان رساندیم و اکنون برای برگزاری کنسرت در تهران مشغول آماده‌سازی ارکستر هستیم.

وی افزود: این کنسرت روز نهم دی‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به مدت یک شب و دو سئانس برگزار خواهد شد، ضمن آنکه در صورت استقبال این اجرا تمدید نیز می‌شود.

او ادامه داد: تور کنسرت‌های شهرستان‌های ایران نیز بعد از برگزاری کنسرت تهران برگزار خواهند شد. نام شهرستان‌ها بلافاصله بعد از صدور مجوز و قطعی شدن آن اعلام رسمی می‌شود.

آسرایی درباره آلبوم تازه خود نیز گفت: کارهای ابتدایی برای انتشار آلبوم را آغاز نکرده‌ایم و نمی‌توانم در این خصوص اطلاعات دقیق‌تری را ارائه دهم، اما به محض سپری شدن کارهای ابتدایی، اطلاعات مربوط به این آلبوم اعلام می‌شود.

این هنرمند در پایان گفت: قطعه‌ای را به‌عنوان سورپرایز برای هوادارانم آماده کرده بودم که غزل آن توسط محمدرضا نظری، آهنگسازی خودم و میکس و مستر ایمن خراسانی با نام "مستی" ساخته شده است. این قطعه در شب یلدا منتشر شد.

فریدون,فریدون آسرایی,کنسرت,کنسرت فریدون,کنسرت فریدون آسرایی,کنسرت فریدون آسرایی در تهران,کنسرت تهران فریدون آسرایی,کنسرت فریدون در سالن میلاد,کنسرت سالن میلاد فریدون,کنسرت فریدون آسرایی در سالن میلاد,کنسرت سالن میلاد فریدون آسرایی
آمار بازدید : 1,006
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500