ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : شنبه 11 دی 1395 - ساعت 10:14:24
چاپ خبر

تور خواننده پاپ در آمریکا برگزار می‌شود

احسان خواجه‌امیری به زودی برای برگزاری تور کنسرت‌های خود به آمریکا سفر خواهد کرد.

تور خواننده پاپ در آمریکا برگزار می‌شود

احسان خواجه‌امیری بعد از برگزاری تور کنسرت‌های خود در اروپا راهی ایالت‌های مختلف آمریکا برای برگزاری برنامه خواهد شد.

این خواننده پیش از این قرار بود طبق برنامه‌ای مدون راهی اروپا و سپس آمریکا شود اما به دلیل دیرکرد در زمان صدور گرین کارت برنامه‌های قبلی در آمریکا کنسل و از نو چیده شد. البته او تنها در تاریخ 18 دسامبر مصادف با 28 آذرماه ساعت 19 در سالن تئاتر ماکروسافت در لس آنجلس روی صحنه رفت، اما مجدداً به اروپا بازگشت.

خواجه‌امیری در تور جدید کنسرت‌های خود روز شنبه سوم ژانویه مصادف با 14 دی‌ماه در سالن مرکز فیلنت در کوپرتینو، کالیفرنیا، روز شنبه 7 ژانویه مصادف با 18 دی‌ماه در مرکز ادموند برای هنر سیاتل در واشینگتن، شنبه 14 ژانویه مصادف با 25 دی‌ماه در سالن هنرهای معاصر کولن در هوستون در ایالت تگزاس و در آخر روز جمعه 20 ژانویه مصادف با یکم بهمن‌ماه در سالن مرکز صحنه در آتلانتا در جورجیا روی صحنه خواهد رفت.

 بردیا امیری (درامز)، احسان نی زن (ویولن)، فرشید ادهمی (گیتار)، مهراد هزارخانی (گیتار بأس)، سیامک کریم پور (ترومبون)، علی ضرابی (ترومپت)، کامیار ماندگاریان (ترومپت) و هومن نامداری (رهبر ارکستر، تنظیم‌کننده، ساکسوفون و کیبورد) اعضای ارکستر احسان خواجه امیری را در این تور یاری می‌کنند.

قطعات "احساس آرامش"، "رفتی که"، "حس"، "تاوان"، "دریا"، "نابرده رنج"، "تمام قلب من"، "دارم میام پیشت"، "بغض"، "این حقم نیست"، "لحظه"، "پرنده"، "گذشته‌ها"، "عشق دوم"، "هراس"، "سلام آخر"، "عاشق"، "کاری کردی" و "با توام" در این کنسرت‌ها اجرا خواهند شد.

خواجه‌امیری چندی پیش قطعه "با توام" را با ترانه‌ای از حسین غیاثی، موسیقی مهرداد نصرتی و تنظیم ایمان حجت برای تیتراژ سریال پرطرفدار "هشت و نیم دقیقه" اجرا کرد.

فرزند ارشد ایرج قرار است اواسط بهمن‌ماه به تهران بازگردد و فعالیت‌های موسیقایی خود را از سر بگیرد.

احسان خواجه امیر,کنسرت,تور کنسرت,آمریکا,تور کنسرت احسان خواجه امیری در آمریکا,تور کنسرت آمریکای احسان خواجه امیری,احسان خواجه امیر در آمریکا
آمار بازدید : 1,091
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500