ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : شنبه 11 دی 1395 - ساعت 11:25:54
چاپ خبر

«غم‌نومه فریدون» بهار آینده روی صحنه می‌رود

اثر چندرسانه‌ای «غم‌نومه فریدون» به آهنگسازی حسین علیزاده و نویسندگی و کارگردانی پیمان قدیمی، اردیبهشت‌ماه سال آینده در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

«غم‌نومه فریدون» بهار آینده روی صحنه می‌رود

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این اثر، «غم‌نومه فریدون» که بنا بود دی‌ماه امسال اجرای صحنه‌ای خود را آغاز کند، به‌دلیل تداخل این برنامه با جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت، اجراهای خود را به اردیبهشت‌ماه سال آینده موکول کرد.

این اثر که در فاز صوتی و موسیقایی تحت عنوان «غم‌نومه فریدون» منتشر می‌شود، در فاز اجرایی با نام «فریدون» روی صحنه خواهد رفت.

جشنواره موسیقی فجر هر سال در بهمن‌ماه برگزار می‌شد، اما امسال به‌علت تقارن آن با ایام فاطمیه، این جشنواره اواخر دی‌ماه برگزار خواهد شد. از این رو، گروه تهیه و تولید اثر چند رسانه‌ای «غم‌نومه فریدون» تاریخ اجرای خود را به اردیبهشت‌ماه سال آینده موکول کرده است.

در «غم‌نومه فریدون» علاوه بر آیدا شاملو، هنرمندان سینما و تئاتر مانند ژاله علو، سیامک صفری، فاطمه معتمدآریا، فرهاد اصلانی، امیر جعفری، حبیب رضایی، صابر ابر، نیما دهقانی و هنرمندان موسیقی مانند سیامک جهانگیری، صبا علیزاده، پوریا اخواص و داریوش کاظمی حضور و همکاری داشته‌اند.  

زنده‌یاد مرتضی احمدی نیز آخرین فعالیت هنری خود را در این اثر انجام داده است.

تمرین‌های فشرده «فریدون» به تهیه‌کنندگی مهرداد بهاءالدینی و پیمان قدیمی از خردادماه امسال در تالار وحدت آغاز شده است و نسخه صوتی و موسیقایی آن همزمان با اجرا منتشر خواهد شد.

غم‌نومه فریدون,حسین علیزاده,پیمان قدیمی,سیامک جهانگیری,صبا علیزاده,پوریا اخواص,داریوش کاظمی
آمار بازدید : 1,067
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500