ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : شنبه 11 دی 1395 - ساعت 15:42:32
چاپ خبر

اولین کنسرت «طرح نو» در رشت

سهیل نفیسی چند روز بعد از انتشار آلبوم «طرح نو» نخستین کنسرت این مجموعه موسیقایی را در مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیا رشت برگزار می‌کند.

اولین کنسرت «طرح نو» در رشت

به گزارش ایلنا، تازه‌ترین کنسرت سهیل نفیسی با اجرای آلبوم جدید «طرح نو» جمعه ۱۷ دی ماه در مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیا رشت میزبان مخاطبان و طرفدارانش خواهد بود. در حاشیه این کنسرت جشن امضای آلبوم «طرح نو» با حضور نفیسی در مجتمع‌ خاتم‌الانبیا برگزار می‌شود.

کنسرت سهیل نفیسی در رشت اولین برنامه برای معرفی این آلبوم پس از مراسم رونمایی و جشن امضای آلبوم در تهران است.

 «طرح نو» تازه‌ترین آلبوم سهیل نفیسی آهنگساز، نوازنده و خواننده مطرح موسیقی کشورمان است که روز دوشنبه ۲۹ آذرماه در کافه شناخت تهران رونمایی شد. این اثر چهارمین آلبوم سهیل نفیسی بعد از انتشار آلبوم‌های «ریرا»، «ترانه‌های جنوب» و «چنگ و سرود» است که توسط موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» به تهیه‌کنندگی افشین معصومی منتشر شده است. در این آلبوم محمدرضا اصغری، مازیار خواجیان، حسین کمانی با ملودیکا، گیتار و گیتار بیس، سهیل نفیسی را همراهی کرده‌اند.

کنسرت سهیل نفیسی با همکاری آموزشگاه موسیقی «شیدا» و انتشارات «طاعتی» ساعت ۲۰ جمعه ۱۷ دی در خاتم‌الانبیاء رشت به صحنه می‌رود.

سهیل نفیسی,آلبوم طرح نو,کنسرت,رشت,آلبوم طرح نو سهیل نفیسی,کنسرت رشت,کنسرت در رشت,کنسرت سهیل نفیسی در رشت,کنسرت رشت سهیل نفیسی
آمار بازدید : 1,003
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500