ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : جمعه 22 بهمن 1395 - ساعت 10:30:53
چاپ خبر

شگفتانه مانی رهنما برای مخاطبانش

خواننده آلبوم‌های "فصل پرواز" و "آخرین غزل" اوایل اسفند در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود

شگفتانه مانی رهنما برای مخاطبانش

مانی رهنما خواننده با سابقه پاپ که 15 دی کنسرت موفقی را در فرهنگسرای نیاوران برگزار کرد، به علت استقبال طرفدارانش در روز پنجم اسفند نیز در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

رهنما در خصوص کنسرت جدیدش گفت: پس از اجرای قبلی‌ام در فرهنگسرای نیاوران، خیلی از دوستانی که نتوانستند به کنسرت بیایند، درخواست تمدید این کنسرت را داشتند. از این رو ما با آقای سجادی مدیری فرهنگسرای نیاوران صحبت کردیم تا فرصت دوباره‌ای برای اجرا به ما داده شود.

وی افزود: اجرای جدید پاسخ به درخواست مخاطبانی است که در صفحات مجازی از جمله اینستاگرام نسبت به من محبت دارند و من امیدوارم که این اجرا پاسخگوی محبت‌ این عزیزان باشد.

رهنما در خصوص برنامه‌ این اجرا گفت: کنسرت "شب گل و صدا" همچون اجرای 15 دی، با پیانو رضا تاجبخش و دکلمه صبا راد همراه می‌شود ولی ضمن آن‌که یک کنسرت تمدید شده است، سورپرایزهایی هم دارد که ان‌شاءالله مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.

این خواننده در خصوص برنامه‌های آتی خود گفت: اجرای بعدی من احتمالاً در ایام عید در شمال کشور خواهد بود. اکنون در حال رایزنی برای فراهم کردن شرایط این اجرا هستیم و اگر اتفاقی بدی نیفتد، در ایام عید مهمان هموطنان شمال کشور خواهم بود.

رهنما در پایان بیان داشت: هم‌اکنون مشغول جمع‌آوری جدیدترین آلبوم رسمی‌ام هستم. پس از انتشار این آلبوم، ان‌شاءالله تور کنسرت‌های داخل و خارج از کشور آن نیز برگزار خواهد شد. فعلاً در حال رایزنی با شرکت‌های مختلف هستیم تا ببینم که در نهایت وظیفه برگزاری کنسرت‌های آلبوم جدیدم به کدام شرکت سپرده می‌شود.

کنسرت جدید مانی رهنما در ساعت 20 روز 5 اسفندماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و اکنون بلیت‌ فروشی‌ آن در سایت ایران کنسرت صورت می‌گیرد.

منبع: هنر آنلاین

مانی رهنما,کنسرت مانی رهنما,فصل پرواز,آخرین غزل,سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران,فرهنگسرای نیاوران,کنسرت شب گل و صدا,شب گل و صدا,رضا تاجبخش,صبا راد,ایران کنسرت
آمار بازدید : 1,200
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500