ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : دوشنبه 25 بهمن 1395 - ساعت 14:51:58
چاپ خبر

امید حجت : بیشتر روی ساخته های خودم تمرکز کرده ام

ما آهنگسازان آنقدر درگیرساخت موسیقی شده ایم که فرصت گوش دادن به موسیقی دیگری را نداریم.

امید حجت : بیشتر روی ساخته های خودم تمرکز کرده ام

امید حجت از آلبوم تازه خود خبر داد و در این باره گفت: آلبوم صلحُ عشق (peace and love) تازه ترین اثرم است. این آلبوم شامل ۱۲ ترک است که ۶ قطعه آن از ساخته های خودم است و ۶ آهنگ دیگر هم کاوری از معروف ترین ترک های پاپ کلاسیک دنیا است. از جمله این آهنگ ها فیلم (love story) و (ghost) است.
وی افزود: موضوع این آلبوم درباره عشق ، صلح و دوستی است؛ علی افشار  تهیه کننده ، محمد آهاری ، رضا تاجبخش ، شهراد امیدوار در تنظیمات و آهنگسازی و ایمان حجت میکس و مسترینگ این آلبوم  را بر عهده داشته اند.

این آهنگساز در ادامه از ایده شکل گیری آلبوم گفت: چند سال پیش از سوی نماینده سازمان صلح به عنوان سفیر صلح انتخاب شدم قطعه ای با موضوع انسان دوستی داشتم به این فکر افتادم در این زمینه می توانیم کارهای بسیاری انجام دهیم و متفاوت تر باشیم . ترکی هم با رضا صادقی داشتم که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

حجت خاطر نشان کرد: از کودکی به موزیک های معروف دنیا علاقه داشتم . به همین دلیل ترجیح دادم مستقل کار کنم .

وی با اشاره به قطعه صلح توضیح داد: دنیا پر از جنگ و خونریزی شده است، قطعه صلح من پیام آور صلح در جهان است در کشورهای دیگر هم این قطعه به شیوه های مختلف پخش می شود. در طول تاریخ ایرانیان مردمی صلح طلب بودند ؛ دوست داشتم به عنوان خواننده و آهنگساز این پیام را به جهانیان انتقال دهم.

این خواننده درباره علت کم کار شدنش در عرصه موسیقی توضیح داد: دو سال کار را تعطیل کرده بودم ؛ یک استودیوی شخصی دارم که ۹۰ درصد وقتم را در آنجا به آهنگسازی می گذرانم به همین دلیل زیاد درگیر اخبار نبودم . تمرکزم بیشتر روی ساخته های خودم بود ، آنقدر درگیر آهنگسازی شده بودم که وقتی سرم را بالا آوردم تازه متوجه شدم هنوز کار مفیدی نساخته ام . کارهایی هم که تاکنون ساخته ام تقدیم می کنم به کشور و مردمم که به من ایده داده اند.

منبع: موسیقی فارس

امید حجت,آلبوم صلحُ عشق,آلبوم صلح و عشق امید حجت,دانلود آلبوم صلح و عشق,دانلود آلبوم صلح و عشق امید حجت,love story,ghost,علی افشار,محمد آهاری,رضا تاجبخش,شهراد امیدوار,ایمان حجت,سفیر صلح,رضا صادقی
آمار بازدید : 1,181
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500