ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : چهارشنبه 27 بهمن 1395 - ساعت 19:47:15
چاپ خبر

رابطه ای که سرانجام متولد شد/حضور محمدرضا فروتن در عرصه موسیقی پاپ

محمدرضا فروتن بازیگر مطرح سینمای ایران با انتشار آلبوم «می فهممت» جدیدترین تجربه هنری خود را در عرصه موسیقی به نمایش گذاشت.

رابطه ای که سرانجام متولد شد/حضور محمدرضا فروتن در عرصه موسیقی پاپ

به گزارش مای ریتم، این بازیگر مطرح که در توصیف آلبوم خود گفته بود: 

"رابطه‌ای متولد شد!

"می‌فهممت"

همین زمستان تقدیمتان می‌شود.

تقلای من برای فهمیدن

شوق سفرم شد به سوی آشتی درون.

و این ترانه‌ها

گفتگویی‌ست صمیمی

میان ما با خویشمان"

سر انجام این آلبوم را با نام «می فهممت» در تاریخ بیست و ششم بهمن ماه روانه بازار کرد.

«می فهممت» که با همت موسسه فرهنگی هنری آوای سوته دلان تهیه و از سوی شرکت هنر اول در بازار پخش شده است شامل هفت قطعه با ترانه سرایی افشین یداللهی می باشد. آهنگسازی تمامی قطعات توسط بابک زرین انجام شده و امیرمیلاد نیکزاد، رضا تاجبخش و سیروان خسروی تنظیم‌کنندگان آن هستند؛ حمیدرضا آداب نیز میکس و مستر این آلبوم را انجام داده است.

همچنین این آلبوم با درخشش نوازندگانی چون یاشار خسروی، بابک ریاحی‌پور، فیروز ویسانلو، همایون نصیری، علی جعفری‌پویان، میلاد عالمی، کریم قربانی و رضا تاجبخش همراه بوده است.

محمدرضا فروتن یادداشت کوتاهی همراه با آلبوم خود منتشر کرده و در آن خطاب به مخاطبانش نوشته است:

«به نام فهم مطلق که اوست. افسانه شخصی می‌فهممت در خاطرات نادیده و روزگار دیدهام، بوده است و در من هیاهویی خاموش و منزوی را سالهای سال رهبری می‌کرده است. خواندن، شبیه که نه، نیاز مبرمی بود در من که رهایی را برای روحم بر بومی خجل، نقش می‌زد و من نیز به تنهایی تماشایش می‌کردم. خواندن را چنان موهبتی از عالم بالا می‌دانم که تا دمی از پس بازدمی در من می‌دمد شاکر درگاهش خواهم بود. اکنون که تقدیر چنان تاسهای خویش را بر نرد روزگار نشاند که افسانه شخصی‌ام را با شما در میان بگذارم باید بگویم چگونه آن هیاهوی منزوی شمایلی جمعی به خود گرفت و عمومی گشت. سببش دوست گرامیم افشین یداللهی است که تحقق آرزوهای دیگران به اندازه آرزوهای خودش برایش مهم بود، حتی بیشتر. اکنون که اثر پیشکش شده است به محضرتان از درگاه فهم مطلق که همانا اوست خواستارم که به صلح خویش با خویشتن بیفزاید و احسن الحالی گردد برای احوالات‌تان هرچند کوتاه.»

در ادامه می توانید این آلبوم را شامل قطعات :«کاش ندیده بودمت اما»، «تو که نیستی»، «روزای مرگ عشق»، «همین خوبه»، «من از تو برنمی‌گردم»، «به چی شک می‌کنی» و «می‌فهممت»، از طریق وب سایت «مای ریتم» آنلانین بشنوید.

برای پخش آنلاین این اثر اینجا را کلیک کنید.

محمدرضا فروتن,آلبوم محمدرضا فروتن,آلبوم می فهممت,اولین آلبوم محمدرضا فروتن,آلبوم می فهممت محمدرضا فروتن,دانلود آلبوم می فهممت,دانلود آلبوم می فهممت محمدرضا فروتن,متن آلبوم می فهممت,متن آلبوم می فهممت محمدرضا فروتن,سیروان خسروی,افشین یداللهی,بابک زرین,امیر میلاد نیکزاد,حمیدرضا آداب,آوای سوته دلان,موسسه فرهنگی هنری آوای سوته دلان,هنر اول,رضا تاجبخش,یاشار خسروی,بابک ریاحی پور,فیروز ویسانلو,همایون نصیری,علی جعفری پویان,میلاد عالمی,کریم قربانی,کاش ندیده بودمت اما,تو که نیستی,روزای مرگ عشق,همین خوبه,من از تو برنمی‌گردم,به چی شک می‌کنی,می‌فهممت,آهنگ کاش ندیده بودمت اما,آهنگ تو که نیستی,آهنگ روزای مرگ عشق,آهنگ همین خوبه,آهنگ من از تو برنمی‌گردم,آهنگ به چی شک می‌کنی,آهنگ می‌فهممت,دانلود آهنگ کاش ندیده بودمت اما,دانلود آهنگ تو که نیستی,دانلود آهنگ روزای مرگ عشق,دانلود آهنگ همین خوبه,دانلود آهنگ من از تو برنمی‌گردم,دانلود آهنگ به چی شک می‌کنی,دانلود آهنگ می‌فهممت
آمار بازدید : 1,395
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500