ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 - ساعت 02:03:15
چاپ خبر

بازار داغ کنسرت های زمستانی

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، آخرین کنسرت‌های موسیقی زمستانی برگزار می‌شوند تا سال ۱۳۹۵ را بدرقه کنند.

بازار داغ کنسرت های زمستانی

ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان پس از دو اجرا به خوانندگی علیرضا افتخاری در جشنواره موسیقی فجر، بار دیگر تصمیم دارد با همراهی این خواننده، دوم اسفندماه در تالار وحدت بنوازد. بلیت‌های این اجرا که ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود از ۴۵ هزار تا ۱۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

گروه موسیقی «شبروان» به خوانندگی بهروز افشار، کنسرت «ای وطن» را دوم اسفندماه در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌برد. این اجرا که صندلی‌های آن به قیمت ۴۰ هزار تا ۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد، ساعت ۲۰ برگزار خواهد شد.

محسن یگانه سه‌شنبه سوم اسفندماه ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برای هواداران خود اجرا می‌کند. بلیت‌های این اجراها از ۴۰ هزار تا ۱۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این کنسرت قرار بود دوم بهمن‌ماه برگزار شود که به علت عزای عمومی درپی وقوع حادثه پلاسکو، به سوم اسفندماه موکول شد.

محمد معتمدی خواننده آواز ایرانی نیز قصد دارد کنسرت زمستانی خود را چهارم و پنجم اسفندماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار کند. بلیت‌های اجرای معتمدی از ۴۰ هزار تا ۹۰ هزار تومان قابل خریداری هستند.

گروه «ستاره قطبی» پنجم اسفندماه کنسرتی ویژه بانوان را در تالار وحدت تدارک دیده است. این اجرا که قیمت بلیت‌های آن از ۴۰ هزار تا ۱۱۰ هزار تومان تعیین شده است، ساعت ۱۴:۳۰ در تالار وحدت تهران روی صحنه می‌رود.

مانی رهنما نیز در همین روز (پنجم اسفند) شب گل و صدا را با همراهی پیانوی رضا تاجبخش و دکلمه صبا راد روی صحنه می‌برد. قیمت بلیت‌های این اجرا که ساعت ۲۰ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود، ۹۰ هزار تومان است.

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی ششم اسفندماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت می‌نوازد که بلیت‌های آن از ۴۵ هزار تا ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. آرمین قیطاسی - نوازنده فلوت - نیز قرار است به‌عنوان سولیست در اجرای یکی از قطعات، این ارکستر را همراهی کند.

فریدون ناصحی ششم اسفند ساعت ۲۰ در فرهنگسرای نیاوران رسیتال پیانو می‌دهد. بلیت‌های این اجرا ۶۰ هزار تومان قیمت‌ دارد.

حمید حامی خواننده پاپ دیگری است که قصد دارد هفتم و هشتم اسفندماه در حضور دوستداران خود در تالار وحدت کنسرت برگزار کند. قیمت بلیت‌های این اجراها از ۵۰ هزار تا ۱۳۰ هزار تومان تعیین شده و ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود.

آنسامبل «ئاسو» نیز هشتم اسفند به سرپرستی ئاسو نادری و خوانندگی مریم خانه‌ساز برای بانوان اجرا خواهد کرد. صندلی‌های این اجرا به قیمت ۷۰ هزار تومان قابل خریداری است و ساعت ۲۰ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

گروه «نی‌کوبه» به سرپرستی ابوالفضل محمدقلی نهم اسفند ساعت ۲۰ در فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌کند. در این اجرا نوازندگان سازهای کوبه‌ای و نی با همراهی همخوان‌ها هنرنمایی خواهند کرد. بلیت‌های این کنسرت ۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

تالار وحدت پنجشنبه ۱۹ اسفند شاهد اجرای مشترک یک اپرت نمایشی از گروه‌ آواز ملل و شیفنگان دل برای بانوان خواهد بود. بلیت‌های این اجرا از ۳۰ هزار تا ۷۰ هزار تومان قیمت دارد و ساعت ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود.

همچنین اولین کنسرت ارکستر «آریابانگ» (آئولوس) روز جمعه ۲۰ اسفند در سالن اریکه ایرانیان و در دو سانس اجرا می‌شود. سانس نخست این کنسرت ساعت ۱۸ و سانس دوم ساعت ۲۱ آغاز می‌شود که بلیت‌های آن از ۴۵ هزار تا ۱۲۰ هزار تومان قابل خریدن است. امین سالمی رهبر ارکستر «آریابانگ» است و سرپرستی این ارکستر را شایان اموری برعهده دارد.

محمدرضا گلزار بازیگر سینما نیز۲۰  اسفندماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۴۵ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه خواهد رفت. رهبری ارکستر این کنسرت را حامد برادران برعهده دارد. ۴۰ هزار تا ۱۴۰ هزار تومان قیمتی است که دوستداران گلزار باید برای دیدن این کنسرت پرداخت کنند.

امید حاجیلی نیز در روزهای پایانی اسفند، در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران اجرا خواهد کرد. علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت مبلغی بین ۴۵ هزار تا ۱۴۰ هزار تومان، شنبه ۲۱ اسفندماه ساعت ۱۹ و ۲۲ به این کنسرت بروند.

گروه «دنگ‌شو» که آخرین اجرای خود را در تالار وحدت روی صحنه برد، ۲۶ اسفند با اجرای قطعات آلبوم جدید خود در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران میزبان هواداران خود خواهد بود. بلیت‌های این اجرا که ساعت ۲۲ برگزار می‌شود از ۳۵ هزار تا ۱۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

منبع : ایسنا

کنسرت,کنسرت زمستانی,کنسرت های آخر سال,ارکستر ملی ایران,فریدون شهبازیان,علیرضا افتخاری,جشنواره موسیقی فجر,تالار وحدت,گروه موسیقی شبروان,شبروان,بهروز افشار,ای وطن,فرهنگسرای نیاوران,محسن یگانه,سالن میلاد نمایشگاه بین الملل,محمد معتمدی,ستاره قطبی,مانی رهنما,رضا تاجبخش,صبا راد,شهداد روحانی,آرمین قیطاسی,فریدون ناصحی,حمید حامی,ئاسو نادری,مریم خانه‌ساز,نی کوبه,ابوالفضل محمدقلی,آریابانگ,امین سالمی,محمدرضا گلزار,حامد برادران,امید حاجیلی,دنگ شو
آمار بازدید : 1,172
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500