ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : شنبه 30 بهمن 1395 - ساعت 12:07:45
چاپ خبر

مهدی یغمایی از ریسک بزرگش می گوید

مهدی یغمایی خواننده موسیقی پاپ که اخیرا در تالار وحدت طی دو سانس اجرایی داشته است از سورپرایز یا تغییر بزرگی که سال آینده برای هوادارانش دارد خبر داد.

مهدی یغمایی از ریسک بزرگش می گوید

مهدی یغمایی درباره این سورپرایز گفت: در پی تغییر بزرگی هستم و همانطور که می دانید این تغییر ساده نیست. بسیار خواننده ریسک پذیری هستم اگر دقت کنید در شناسنامه کاری من این ریسک پذیری را با قطعاتی که منتشر کرده ام می بینید. دوباره ریسک بزرگی خواهم کرد تصورمی کنم مخاطبانم از آن استقبال خواهند کرد.

وی افزود: ریسک و تغییر بزرگ ایجاد کردن مطمئنا فکر و برنامه ریزی زیادی می خواهد. علی برکت مدیربرنامه ، دوست و مشاور خوب بنده هستند که همیشه در تمام مراحل فکری و کاری در کنار من بودند و به من کمک کردند مطمئنا در این زمینه هم به من کمک خواهند کرد.

این خواننده با اشاره به آلبوم تازه خود در سال آینده گفت: انشالله سعی می کنم در سال ۹۶ آلبوم تازه خود را منتشر کنم ، آلبوم تازه ام شامل ۸ ترک است که تمام تمرکز خود را روی آن گذاشته ام.

یغمایی در ادامه درباره اجراهای شهرستان گفت: برنامه های شهرستان را شروع کردیم ،شاید قبل از سال ۹۶ در یک شهر اجرا داشته باشیم؛ در غیر این صورت شاید در تعطیلات عید برنامه های متفاوتی داشته باشیم. برای اجراهای شهرستان مذاکراتی صورت گرفته است تصور می کنم از اول فروردین ماه به صورت جدی اجراهای خود را شروع کنیم.
وی خاطر نشان کرد: سید میکائیل محمدی و علی برکت هماهنگ کننده اجراهای شهرستان هستند؛ تهیه کنندگی این کارها برعهده سید میکائیل محمدی است. جا دارد ازموسسه «رنگین کمان هنر جوان » به مدیریت سپهر صاحبی که تهیه کننده کنسرت های تهران بنده و علی زند وکیلی را بر عهده دارند تشکر کنم.
خواننده آلبوم «چمدان تو» در ادامه درباره کنسرت اخیر خود توضیح داد: کنسرت اخیرم در تالار وحدت در دو سانس برگزار شد؛ همانطور که می دانید اجراهای تالار وحدت تک سانسی است ولی خدا رو شکر این اتفاق افتاد وما توانستیم در دو سانس اجرا داشته باشیم ؛هر دو سانس بلیت ها به فروش رفت ومن از این اتفاق راضی بودم ؛ بسیار خوشحالم که مخاطبان خوبی داریم .
وی از استقبال هواداران خود گفت: من پاپ رایج کار نمی کنم سعی می کنم ملودی های خاص خود را کار کنم ؛این کار سختی است تصور نمی کردم در کنسرت اخیرم با من هم صدا شوند ؛ بسیار شب خاطره انگیزی داشتم .
یغمایی با بیان اینکه مهم ترین اتفاق برای من اجرا در تالار وحدت بود گفت: سالن تالار وحدت شرایطی دارد که هر خواننده ای نمی تواند به راحتی در آنجا اجرا داشته باشد ، من خوشبختانه از شرایط لازم برخوردار بودم وبرای من باعث افتخار بود که نخستین خواننده ای هستم که با ارکستر در این سالن اجرایی داشتم .

وی در پایان افزود: صدابرداری سالن وحدت را دوست دارم ؛ چون کنسرت های من وکال محور است و بیشتر روی وکال می چرخد تا ریتم ،تمام تکیه من هم وکال است واین اتفاق در تالار وحدت برای خواننده ای که خوب کار می کند اتفاق خوشایندی است.

منبع : موسیقی فارس

برای شنیدن و در صورت تمایل دانلود آثار مهدی یغمایی اینجا را کلیک کنید.

مهدی یغمایی,علی برکت,آلبوم مهدی یغمایی,آلبوم جدید مهدی یغمایی,کنسرت مهدی یغمایی,میکائیل محمدی,رنگین کمان هنر جوان,موسسه رنگین کمان هنر جوان,سپهر صاحبی,علی زند وکیلی,چمدان تو,آهنگ چمدان تو,دانلود آهنگ چمدان تو,تالار وحدت
آمار بازدید : 1,368
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500