ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : شنبه 30 بهمن 1395 - ساعت 12:35:00
چاپ خبر

تالار وحدت میزبان «میلاد درخشانی»

جدید ترین کنسرت میلاد درخشانی، خواننده موسیقی تلفیقی کشورمان در تاریخ 20 اسفندماه و در یک سانس در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

تالار وحدت میزبان «میلاد درخشانی»

میلاد درخشانی که در سی و دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به روی صحنه رفته بود ، این بار کنسرت خود را در تاریخ 20 اسفندماه در تالار وحدت برگزار خواهد کرد و شبی خاطره‌انگیز را برای هوادارانش رقم خواهد زد.

درخشانی که در حال حاضر در تدارک تولید آلبوم با کلام خود است، از اجرای چند قطعه بی‌کلام به همراه برادرش پدرام درخشانی خبر داد؛ وی همچنین در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات آلبوم «اشارات نظر» به همراه چند تک آهنگ منتشر شده خود را برای دوستدارانش اجرا خواهد کرد.

لازم به ذکر است، کنسرت میلاد درخشانی در روز جمعه 20 اسفندماه و در یک سانس (ساعت 21:30) در تالار وحدت برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند از هم‌اکنون به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

منبع: ریتم نو

برای شنیدن آنلاین و در صورت تمایل دانلود آثار میلاد درخشانی اینجا را کلیک کنید.

میلاد رخشانی,کنسرت میلاد درخشانی,تالار وحدت,جشنواره موسیقی فجر,آلبوم میلاد درخشانی,آلبوم جدید میلاد درخشانی,پدرام درخشانی,آلبوم اشارات نظر,اشارات نظر,اشارات نظر میلاد درخشانی,آلبوم اشارات نظر میلاد درخشانی,دانلود آلبوم اشارات نظر,دانلود آلبوم اشارات نظر میلاد درخشانی,تالار وحدت
آمار بازدید : 1,047
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500