ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : سه‌شنبه 3 اسفند 1395 - ساعت 09:28:36
چاپ خبر

آلمانی ها در تالار رودکی به روی صحنه می روند

رسیتال پیانو «مارتین کولشتت» - پیانیست آلمانی - با همکاری افتخاری پیمان یزدانیان

مارتین کولشتت، پیانیست و آهنگساز معاصر آلمانی زاده ١٩٨٨ ،و خالق آلبوم های پر فروش "روز"(Tag) و "شب" (nacht) آثاری از ساخته های خودش برای پیانوی سولو را برای اولین بار در ایران به روی صحنه خواهد برد .

آلمانی ها در تالار رودکی به روی صحنه می روند

به گزارش مای ریتم - مارتین کولشتت ، پیانیست و آهنگساز معاصر آلمانی  زاده ١٩٨٨ ،و خالق آلبوم های پر فروش "روز"(Tag) و "شب" (nacht) آثاری از ساخته های خودش برای پیانوی سولو را برای اولین بار در ایران به روی صحنه خواهد برد .

گفته می شود موسیقی وی از دل طبیعتی می آید که او خود را وابسته به آن می داند و همینطور در موسیقی اش رگه هایی از موسیقی مینیمال و موسیقی تجربی را با موسیقی مردم پسند و همینطور بداهه پردازی های شاعرانه برگرفته از موسیقی کلاسیک ترکیب کرده است.

مارتین کولشتت با انتشار پوستر رسیتال پیانو در صفحه فیس بوک خود نوشت: «بسیار خوشحالم که اولین اجرایم را در تهران و در سالن زیبای رودکی به اطلاع برسانم.»

لازم به ذکر است در این اجرا آهنگساز و پیانیست ایرانی، پیمان یزدانیان، به صورت افتخاری با آقای کولشتت به همنوازی خواهد پرداخت. جشنواره موسیقی صبا با همکاریِ «گالری پیانو درسا» این اجرا را در روز پنج‌شنبه ۵ اسفند ماه، ساعت 20:00 در تالار رودکی برگزار می‌کند.

برای تهیه بلیت این کنسرت می توانید به وب سایت «تیوال» به نشانی ( http://www.tiwall.com/music/martin-kohlstedt ) مراجعه نمایید.

مارتین کولشتت,Martin Kohlstedt,آلبوم Tag,آلبوم Tag مارتین کولشتت,آلبوم روز مارتین کولشتت,آلبوم nacht,آلبوم nacht مارتین کولشتت,آلبوم شب مارتین کولشتت,پیانو سولو,تالار رودکی,پیمان یزدانیان,جشنواره موسیقی صبا,گالری پیانو درسا
آمار بازدید : 858
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500