ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : شنبه 21 اسفند 1395 - ساعت 22:35:05
چاپ خبر

علی اصحابی با «سلام» به استقبال نوروز می رود

علی اصحابی به مناسبت نوروز ویدئوی تصویری «سلام» را منتشر می کند و با انتشار قطعات تازه خود در سال آینده به استقبال بهار می رود.

علی اصحابی با «سلام» به استقبال نوروز می رود

علی اصحابی از تک آهنگ نوروزی خود خبر داد و گفت: برای نوروز ویدیوی تصویری «سلام » را آماده کرده ام که قراراست شب عید از شبکه های تلویزیون پخش شود؛ این اثر یک کار سازمانی است.

وی افزود: چند تک آهنگ هم آماده کرده ام که قرار است در اردیبهشت وخرداد ماه منتشر شود. فعلا ملودی آنها را تنظیم کرده ام فقط شعر آن مانده است؛ چون شعر ها بسیار ضعیف شده اند ؛ به دلیل حساسیتم در انتخاب آنها در حال حاضر دنبال اشعار خوب  هستم.

این خواننده در ادامه با اشاره به آلبوم تازه خود توضیح داد: آلبوم تازه ام شامل ۹ ترک است که درفضای پاپ وسنتی کار شده است ؛ در حقیقت این آلبوم کارهای تند ریتمیک وشیش وهشت را در بر می گیرد که فعلا سه قطعه آن آماده شده است.

اصحابی در پایان عنوان کرد: علی دیباج ، کوشان حداد ، اشکان آبرون ، رضا امیر خانی ، عبدالجبار کاکایی از کسانی هستند که در این آلبوم من را همراهی می کنند ؛ به دنبال اشعار دیگری هم هستم؛ فعلا جز ترانه های عبدالجبار کاکایی اشعار مناسبی پیدا نکرده ام.

منبع : موسیقی فارس

علی اصحابی
آمار بازدید : 1,007
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500