ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : دوشنبه 23 اسفند 1395 - ساعت 11:29:14
چاپ خبر

«اینتر ارکستر تهران» برای نخستین بار در تالار آسمان به روی صحنه می رود

نخستین کنسرت «اینتر ارکستر تهران» به رهبری نادر مشایخی با اجرای قطعاتی از دوره باروک و مدرن روز دوشنبه ۲۳ اسفند در تالار آسمان برگزار می‌شود.

«اینتر ارکستر تهران» برای نخستین بار در تالار آسمان به روی صحنه می رود

«اینتر ارکستر» ایده اجرایی نادر مشایخی برای همنشینی ساز های سمفونیک و ایرانی است. این ارکستر که به طور خصوصی و با همکاری نادر مشایخی (به عنوان رهبر دائم و مدیر هنری ارکستر) و وحید افتخار حسینی (به عنوان دستیار رهبر و مدیر ارکستر) از آذر ماه امسال تشکیل شد، در این اجرا قطعاتی از آروو پرت، آهنگساز محبوب و نام آشنای معاصر، ژان باتیست لولی آهنگساز باروک فرانسوی و نادر مشایخی را با همراهی سازهای سمفونیک و ایرانی در ترکیبی مدرن  اجرا خواهد کرد و همچنین بهرنگ شگرف کار قطعه ای از یوهان سباستین باخ را خواهد خواند.

تالار آسمان یکی از سالنهای مناسب برای کنسرت در تهران با ظرفیت 450 نفر در منطقه زعفرانیه است که پس از مدتها میزبان یک اجرای ارکسترال خواهد بود. نخستین کنسرت «اینتر ارکستر تهران» به رهبری نادر مشایخی با اجرای قطعاتی از دوره باروک و مدرن روز دوشنبه ۲۳ اسفند در تالار آسمان خیابان ولیعصر، خیابان زعفرانیه (فلاحی) نرسیده به خیابان فیروزکوه برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

اینتر ارکستر,نادر مشایخی,وحید افتخار حسینی
آمار بازدید : 984
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500