ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : سه‌شنبه 24 اسفند 1395 - ساعت 08:57:55
چاپ خبر

محمد منتشری از آلبوم نوروزی خود خبر داد

انتشار آلبوم «خاطره ها» با وقفه روبه رو شده است

محمد منتشری از استاتید آواز معاصر ایران و از شاگردان استاد اسماعیل خان مهرتاش که آثار ماندگاری را از خود به جای گذاشته است درباره اثر نوروزی خود که با مرحوم بهادری آن را کار کرده است وهمچنین دو آلبوم دیگرش که یکی از آنها درخصوص آموزش ردیف های موسیقی است توضیحاتی ارائه کرد.

محمد منتشری از آلبوم نوروزی خود خبر داد

محمد منتشری در خصوص فعالیت های اخیر خود گفت: چند کار با مرحوم اصغر بهادری آماده کرده ام ؛ ترانه های این کاررا نوشتیم وبرای انتشار در اختیار شرکت باربد قرار داده ایم ؛ قرار بود این اثرشب عید منتشر شود ولی بعد از یک ماه وخورده ای هنوز جواب قطعی به ما نداده اند.

وی یاد آور شد: این اثر یک کار مجلسی ودورهمی است که در منزل ضبط شده است وکیفیت چندانی ندارد ولی  مهم ترین نکته آن ویولن نوازی مرحوم بهادری است چون همانطور که می دانید ساز تخصصی او کمانچه است ودر این کار  ویولن مرحوم شیدا را نواخته است و از سوی دیگر عماد خراسانی هم ترانه خود را با آواز خوانده است.

این هنرمند افزود: اسم آلبوم را فعلا خاطره ها گذاشته ایم هنوز اشعار آن مجوز نگرفته است ؛ این آلبوم هر زمان منتشر شود قابلیت های خاص خود را دارد ولی ما می خواستیم شب عید منتشر شود.

منتشری یاد آور شد: هرسال به مناسبت نوروز یک آلبوم نوروزی منتشر می کنم سال گذشته نوروزانه و پارسال هم چند بهاریه را منتشر کردم.

وی در ادامه با اشاره به دیگر مجموعه خود گفت: همانطورکه می دانید ۳ الی ۴ سال رادیو فرهنگ کار کرده ام درآن زمان برنامه ای مختص آواز پخش می شد . صحبت های آموزشی آن برنامه را به صورت سی دی به انتشارات ماهور داده ایم تا در زمان مناسب منتشر شود.

این استاد افزود: یک ردیف آوازی هم ضبط کردم انتقاد هایی به آن وارد شده است ؛ در فکر آن هستیم که ردیف وتحریر ها را خلاصه تر کنیم تا مبتدیان بتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند ؛ اشعار را انتخاب کردیم تنها ضبط آن باقی مانده است.

لازم به ذکر است که؛ محمد منتشری از استاتید آواز معاصر ایران و از شاگردان استاد اسماعیل خان مهرتاش  است ؛ از جمله آلبوم هایی که منتشر کرده ست می توان قبله آمال، شور آفرین ، چند بهاریه ، نوروزانه  و… را نام برد.

منبع: موسیقی فارس

محمد منتشری,آلبوم محمد منتشری,موسیقی ایرانی,آلبوم موسیقی,خاطره ها,آلبوم خاطره ها,آلبوم خاطره ها محمد منتشری,نوروزانه,آلبوم نوروزانه,آلبوم نوروزانه محمد منتشری,علی اصغر بهاری,عماد خراسانی
آمار بازدید : 1,100
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500