ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : سه‌شنبه 15 فروردین 1396 - ساعت 10:30:03
چاپ خبر

محمد معتمدی بار دیگر «کویر» را روی صحنه تهران و شهرستان ها می برد

محمد معتمدی در اردیبهشت‌ ماه در شهرهای شیراز، آمل و کاشان اجرای زنده خواهد داشت.

محمد معتمدی بار دیگر «کویر» را روی صحنه تهران و شهرستان ها می برد

محمد معتمدی خواننده موسیقی سنتی که اواخر سال گذشته تور کنسرت‌های «کویر» را در تهران و شهرستان‌های شاهرود و یزد کلید زد، در سال جدید برنامه خود را با اجرای کنسرت‌های جدید این تور در تهران و شهرستان‌ها ادامه می‌دهد.

طبق برنامه جدید تور کنسرت «کویر»، معتمدی در اردیبهشت‌ ماه در شهرهای شیراز، آمل و کاشان اجرای زنده خواهد داشت. او همچنین بار دیگر کنسرت «کویر» را به تالار وحدت خواهد برد که تاریخ اجرای آن هنوز مشخص نیست.

تور کنسرت «کویر» به اجرای ترکیبی از قطعات یک سال گذشته محمد معتمدی و چند اثر خاطره‌انگیز او اختصاص دارد. «به یاد صیاد»، «شکنم ساغر»، «پرواز»، «کویر»، «بیا بیا»، «رفته ز دل» و «ای ایران» برخی از قطعاتی است که معتمدی در این کنسرت می‌خواند.

اعضای گروه محمد معتمدی برای اجرای کنسرت «کویر» را چند نوازنده جوان اصفهانی با نام‌های امیرمهدی مقدم (عود)، داود اسلفی (پیانو)، پویان جمشیدی (پرکاشن)، مسیح مردیها (ویولنسل) و احمد محمدیان (کلارینت و دودوک) تشکیل می‌دهند که معتمدی در آخرین کنسرتش از آن‌ها به خوبی یاد کرد.

معتمدی حدود یک ماه پیش در نشست رسانه‌ای کنسرت «کویر» در خصوص قطعات اجرایی این کنسرت اظهار داشت: در یک سال اخیر تصمیم گرفتم که قطعاتی را با عنوان گاهنامه با فاصله زمانی مناسب به دست مخاطبان موسیقی اصیل ایرانی برسانم. این قطعات به طوری ساخته‌ شده که مردم عام‌تری را به سمت موسیقی سنتی جذب می‌کند. از شش ماه پیش هم تصمیم گرفتم که این قطعات را به صورت زنده تحت عنوان کنسرت «کویر» به روی صحنه ببرم.

وی در همان نشست افزود: بخشی از قطعات رپرتوار این کنسرت مربوط به آلبوم «کویر» و از ساخته‌های خودم هستند. شاعر، خواننده و ناشر قطعه «کویر» خودم هستم و این قطعه برای من نماد خودکفایی بوده است. همچنین قطعات «پرواز» و «به یاد صیاد» بخشی از قطعاتی است که مردم در این سال‌های ارتباط خوبی نسبت به آن برقرار کردند و در این کنسرت نیز اجرا خواهند شد.

معتمدی قصد دارد که در آینده‌ای نزدیک کنسرت «کویر» را در برخی از شهرستان‌های کوچک و مکان‌های بی بضاعت و بدون بازده به طور رایگان اجرا کند. زمان دقیق اجراهای تور کنسرت «کویر» محمد معتمدی نیز به زودی اعلام می‌شود.

منبع: هنر آنلاین

محمد معتمدی,کنسرت محمد معتمدی,تور کنسرت کویر,کنسرت کویر,کنسرت کویر شیراز,کنسرت کویر آمل,کنسرت کویر کاشان,تالار وحدت,کویر,آهنگ کویر,آهنگ کویر محمد معتمدی,شکنم ساغر,آهنگ شکنم ساغر,امیرمهدی مقدم,به یاد صیاد,آهنگ به یاد صیاد,داود اسلفی,پویان جمشیدی,مسیح مردیها,احمد محمدیان,تصنیف بیا بیا,حبیب‌الله بدیعی,تورج نگهبان,چون مرده شوم,شبنم مقدمی,امیرحسین مدرس,نگین صدق‌گویا,معصومه کریمی,مریم شیرازی,بهمن محمدزاده,کریم قربانی,پرواز,آهنگ پرواز,داود اسلفی,پویان جمشیدی,مسیح مردیها,احمد محمدیان
آمار بازدید : 1,211
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500