ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : سه‌شنبه 15 فروردین 1396 - ساعت 12:11:42
چاپ خبر

آرزوی فریدون شهبازیان برای سال جدید

فریدون شهبازیان با بیان این‌که دل‌مشغولی‌هایش در حوزه موسیقی فراوان است، آرزو کرد که آرزوهایش درباره ارکستر ملی ایران در سال جدید تحقق پیدا کند.

آرزوی فریدون شهبازیان برای سال جدید

این موسیقیدان و رهبر ارکستر ملی اظهار کرد: هر کسی به فراخور حال، روز و حرفه و مشغولیاتش حلول سال را تبریک می‌گوید، من نیز فرا رسیدن سال نو را تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم مردم خوب، صبور و متفکر ایران، سعادت و سلامتی داشته باشند و به موفقیت کامل برسند.

وی ادامه داد: ما برخلاف بسیاری از کشورهای جهان، از نظر موسیقی غنی هستیم و موسیقی متنوعی در مناطق مختلف کشور داریم، به‌عنوان یک موسیقیدان دل‌مشغولی‌های من از این نظر فراوان است. دوست دارم ارکستر ملی به موفقیت کامل برسد و آرزوهایی که درباره این ارکستر دارم، محقق شود. در کنار آن نیز من به موفقیت‌های خوبی که می‌خواهم برسم.

شهبازیان اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم آثار خوبی را برای اجرا فراهم کنیم و آهنگسازان مطرح کشور برای این ارکستر آهنگسازی کنند. من با تعدادی از آن‌ها صحبت کرده‌ام و نسبت به این موضوع تمایل نشان داده‌اند. همچنین امیدوارم خوانندگان خوب کشور در کنار ما حضور داشته باشند.

این آهنگساز افزود: ما توانستیم ارکستر ملی را به حدی برسانیم که از پس اجرای هر قطعه‌ای برآید و حتی آثار کلاسیک را نیز می‌توانیم به‌راحتی اجرا کنیم.

فریدون شهبازیان متولد سال ۱۳۲۱ در تهران است. او در هشت سالگی ساز ویلن را فرا گرفت و در ۱۸ سالگی به عضویت ارکستر سمفونیک تهران درآمد. شهبازیان فارغ‌التحصیل دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

او رهبری گروه کر و ارکستر سمفونیک رادیو را در کارنامه خود دارد. او با خوانندگانی مانند محمدرضا شجریان و نادر گلچین همکاری داشته و در زمینه ساخت موسیقی فیلم نیز فعال بوده است.

منبع: ایسنا

فریدون شهبازیان,ارکستر ملی
آمار بازدید : 1,032
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500