ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : سه‌شنبه 15 فروردین 1396 - ساعت 13:06:43
چاپ خبر

نخستین کنسرت ارکستر سمفونیک در سال ۹۶ برگزار می‌شود

ارکستر سمفونیک تهران فروردین ماه امسال با اجرای آثاری از موتزارت، چایکوفسکی و کورساکف به رهبری شهرداد روحانی در تالار وحدت تهران روی صحنه می‌رود.

نخستین کنسرت ارکستر سمفونیک در سال ۹۶ برگزار می‌شود

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری «شهرداد روحانی»، پنج شنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ فروردین‌ماه اولین کنسرت خود را در سالِ جاری بر اساس آثاری از موتزارت، چایکوفسکی، کورساکف اجرا می‌کند. «شهرداد روحانی» در این اجرا همراه با ارکستر سمفونیک تهران، اورتور «عروسی فیگارو» نوشته‌ی ولفگانگ آمادئوس موتزارت، سوئیت «دریاچه قو» اثرِ پیتر ایلیچ چایکوفسکی و «شهرزاد» اثر ریمسکی کرساکف را اجرا خواهد کرد. این کنسرت ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

آخرین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران در سال ۹۵، روز جمعه ششم اسفند ماه به رهبری شهرداد روحانی در تالار وحدت تهران برگزار شد. در این کنسرت در بخش اول اورتور «عروسی فیگارو» اثر ولفگانگ آمادئوس موتسارت، کنسرتو «ابوا در دوماژور» اثر «ژوزف هایدن» با سولیستی آرمین قیطاسی در سه بخش «آلگرو اسپری توسو»، «آندانته» و «روندو آلگرتو» برگزار می‌شود. در بخش دوم سوئیت سمفونی «شهرزاد» اثر نیکلاس ریمسکی کرساکف شامل «دریا» و «کشتی سندباد»، ‌ «داستان شاهزاده قلندر»، «شاهزاده‌های جوان» و «جشن در بغداد» به اجرا درآمد.

منبع: رسانه نوا

ارکستر سمفونیک تهران,موتزارت,چایکوفسکی,کورساکف,شهرداد روحانی,تالار وحدت
آمار بازدید : 943
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500