ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : چهارشنبه 16 فروردین 1396 - ساعت 14:28:34
چاپ خبر

مهمترین هنرمندان آوانگارد موسیقی معاصر جهان معرفی می‌شوند

«علیرضا امیرحاجبی» هنرمند و آهنگساز در نخستین روز اردیبهشت ماه سال جاری در گالری «آس» تهران در برنامه «آگورا» به معرفی مهمترین هنرمندان آوانگارد جهان در زمینه موسیقی معاصر می‌پردازد.

مهمترین هنرمندان آوانگارد موسیقی معاصر جهان معرفی می‌شوند

در نخستین روز اردیبهشت ماه سال جاری گالری «آس» تهران میزبان یک نشست و رویدادی شنیداری تحت عنوان «آگورا» می‌شود. در این برنامه «علیرضا امیرحاجبی» هنرمند و آهنگساز به معرفی مهمترین هنرمندان آوانگارد در زمینه موسیقی معاصر و همچنین ارتباطات بینارشته‌ایی از جمله تغییر تناسبات میان موسیقی، مکان، محیط و روابط اجرایی و نیز حضور و نقش مخاطب خواهد پرداخت.

«جان کیج»، «جورج کرامب»، «مردیت مونک» و «لامونت یانگ» هنرمندان سرشناس جهانی هستند که در این جلسه معرفی و برخی از ایده‌هایشان مورد بررسی قرار می‌گیرند.

در بخش دوم برنامه «آگورا»، امیرحاجبی یکی از آثار تجربی خود با محوریت ارتباط انسان و طبیعت توسط اصوات را اجرا خواهد کرد. اجرایی که به گفت‌وگو و پرسش و پاسخی موسیقایی شبیه است؛ به گفته خود این هنرمند هدف اصلی در این برنامه آشناسازی بیشتر مخاطبان با رویکردهای نوینی است که موسیقی را از حد و حدود یک پدیده سرگرم‌کننده خارج می‌کند و انسان را دعوت به مشاهده حسی خواهد کرد.

گالری «آس» تهران به مدیریت دکتر «کامران هروی»، مدیر هنری «مونا زاهد» و همچنین مشاور هنری دکتر «حمید پازوکی» در خیابان شریعتی، بالا‌تر از قیطریه، جنب بانک پارسیان، پلاک ۱۸۳۱ واقع شده است و علاقمندان می‌توانند ساعت ۱۸ بعدازظهر روز جمعه اول اردیبهشت سال جاری شاهد برنامه «آگورا» باشند.

منبع : رسانه نوا

گالری آس,آگورا,علیرضا امیر حاجبی,آوانگارد,موسیقی معاصر,جان کیج,جورج کرامب,مردیت مونک,لامونت یانگ,کامران هروی,مونا زاهد,حمید پازوکی
آمار بازدید : 1,028
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500