ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : یک‌شنبه 20 فروردین 1396 - ساعت 11:55:22
چاپ خبر

فرهنگسرای نیاوران میزبان «نغمه‌های سکوت»

کنسرت گروه نغمه‌های سکوت به سرپرست و آهنگساز نگار دستمالچی و خوانندگی دانیال معمارنژاد 31 فروردین در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود.

فرهنگسرای نیاوران میزبان «نغمه‌های سکوت»

این کنسرت در دستگاه همایون و  آواز اصفهان اجرا می‌شود و قرار است قطعاتی چون پیش در آمد ، آواز در آمد جامه دران حصار، سوز و گداز، لیلی و مجنون، تکنوازی سنتور با عنوان «قطعه ناتمام»، تصانیف «دل تنگ، نگارینم، برف، گنجشک و تویی دریا منم ماهی» و قطعه گروهی پروانه در این کنسرت اجرا شود.

اشعار این کنسرت از شعرایی چون مولانا، شفیعی کد کنی و فریدون مشیری انتخاب شده است.

در گروه‌های نغمه سکوت هنرمندانی چون امیر ادراکی (کمانچه)، آرمین امیری (تار)، رامبد حسینی (عود)،رامتین ربن شه (تمبک) و  نگار دستمالچی که علاوه بر آهنگسازی این کنسرت سنتور نیز می‌نوازد.

نگار دستمالچی درباره تاریخچه گروه نغمه سکوت گفت :گروه نغمه‌های سکوت در سال 1388در رشت تشکیل شد.در ابتدا به خاطرنوع  کار اعضای بیشتری در آن  حضور داشتند .  در سال 1394 توسط نوید دهقان با دانیال معمارنژاد آشنا شدم که صدای ایشان با فضای کار من کاملاً هماهنگ بود  و ما اجرایی به نام برف و گنجشک را در سالن خاتم الانبیای رشت روی صحنه بردیم و تصمیم گرفتیم این اجرا را فرهنگسرای  نیاوران هم داشته باشیم .که اگر در زمستان انجام می‌شد شاید با مضمون برف و گنجشک جلو می‌رفتیم ولی به دلیل ترافیک کنسرت‌ها و به دلیل مشکلات گرفتن مجوز کار با تأخیر به بهار 1396 رسید .

منبع : هنر آنلاین

 

گروه نغمه‌های سکوت,کنسرت گروه نغمه‌های سکوت,نگار دستمالچی,دانیال معمارنژاد,فرهنگسرای نیاوران
آمار بازدید : 1,024
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500