ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : یک‌شنبه 20 فروردین 1396 - ساعت 10:46:27
چاپ خبر

در دیدار نوروزی هنرمندان پیشکسوت چه گذشت؟

بیش از 50 هنرمند پیشکسوت از حوزه‌های مختلف هنر روز شنبه 19 فروردین با حضور در موسسه هنرمندان پیشکسوت، به بهانه دید و بازدید نوروزی،اولین گردهمایی خود را در سال جدید و در ساختمان جدید موسسه در کنار یکدیگر سپری کردند.

در دیدار نوروزی هنرمندان پیشکسوت چه گذشت؟

این نشست به منظور تازه شدن دیدارها در سال جدید از ساعت 10 صبح آغاز و تا 16 بعدازظهر به طول انجامید.

با حضور اکثریت هنرمندان که تعداد آنها به بیش از 50 نفر از حوزه‌های مختلف هنری همچون سینما، تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی،هنرهای سنتی و... می‌رسید. سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در سخنانی ضمن تبریک سال نو و اظهار خوشحالی از حضور هنرمندان در موسسه به ارائه گزارشی در خصوص آخرین وضعیت موسسه، خرید ساختمان و مراحل نهایی بازسازی و تعمیرات  آن پرداخت.

عظیمی گفت:امروز نزدیک به یکسال است که موسسه هنرمندان پیشکسوت به این ساختمان نقل مکان کرده است، با وجود مسائلی همچون پلمپ ناگهانی ساختمان که البته با توجه ویژه شهرداری خیلی زود حل و فصل شد و تامین بودجه مورد نیاز بازسازی، به لطف توجهات ویژه دکترمحمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه و تیم مدیریتی ایشان، هم اکنون این ساختمان می‌تواند تحت عنوان یک مکان خوب و درخور شان برای انجام امور مربوط به هنرمند پیشکسوت در نظر گرفته شود که  ان شاالله از امکانات خوبی هم برخوردار خواهد شد.

وی افزود: اگر نگاه منصفانه‌ای داشته باشیم،زحمات و حمایت‌های دکتر محمد باقر نوبخت معاون محترم رئیس جمهور در این دوسال اخیر به گونه‌ای بوده که می‌توان پیشرفت و تغییرات رو به رشد موسسه هنرمندان پیشکسوت را به خوبی احساس کرد و طبیعتا بایستی برای وجود دولتمردانی چون دکتر نوبخت به رئیس محترم جمهور جناب دکتر روحانی تبریک گفت و امروز به جرات می‌گویم که بواسطه این شخصیت فرهنگی ، دولت یازدهم کارنامه درخشانی در تکریم هنرمندان پیشکسوت عضو این موسسه که همگی از شخصیت‌های مطرح و شاخص  هنری کشور هستند، خواهد داشت.

مدیرعامل موسسه پیشکسوتان در بخش دیگری از سخنان‌اش گفت:البته  علی رغم همه‌ی اتفاقات خوب و تخصیص بودجه لازم برای خرید ساختمان و اتمام تمامی دغدغه‌های اخیر،منتظر صدور مجوز خرید ساختمان از سوی هیات محترم دولت هستیم و امیدوارم تا قبل از پایان فروردین خبرهای خوبی برای هنرمندان پیشکسوت داشته باشیم،ضمن آنکه جا دارد از دستور پیگیری و مکاتبات دکتر صالحی امیری وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی با دکتر جهانگیری معاون اول محترم رییس جمهور برای همین موضوع قدردانی نمایم.

عظیمی با گرامی داشت یاد و خاطره اعضای درگذشته از  احترام برومند ، هنرمند و همسر زنده‌یاد داود رشیدی و همچنین کیهاندخت امین همسر زنده یاد انوشیروان ارجمند برای حضور در این دیدار صمیمی تشکر کرد.

وی  زنده‌یادان را از حامیان جدی این موسسه در بدو راهاندازی دانست و گفت: کاش استادان داود رشیدی و انوشیروان ارجمند و سایر درگذشتگان امروز می‌بودند و وضعیت فعلی موسسه هنرمندان پیشکسوت را از نزدیک شاهد بودند.

بنابر این گزارش ، در حین توضیحات سید عباس عطیمی  مدیرعامل موسسه، هر یک از هنرمندان با اظهار نظر در این خصوص برای تسریع در صدور مجوز هیات محترم دولت اظهار امیدواری کردند.

این دید و بازدید نوروزی با معرفی اعضای جدید ، آوازخوانی ، ذکر خاطره، برشمردن و معرفی آثار هنری  چند دهه فعالیت هنری خود، گرفتن عکس‌های یادگاری جمعی و گروهی به پایان رسید.

از جمله هنرمندان حاضر در این مراسم عبارتند از:اکبر زنجانپور، محمد شیری، محمود فرهمند بافی، سوسن اصلانی، پروین محبی، عباس شیرخدا، افشین بختیار، محمدحسین عطارچیان، داود فرشباف رواسانی، سعید شمس انصاری، حسن آهنگران، داود فیاضی، ذبیح اله احمدی، مهری مهران، مهرزمان فخارمنفرد، مهدی آذرسینا، بهروز کریمی، ابراهیم رضایی، عباس مشهدی زاده، کامبیز درم بخش، رضا بانگیز، قربانعلی اجلی، خسرو حکیم رابط، اصغر همت، اسماعیل خلج، ملیح ناصری، اسداله تابع منش، داود یاسری، فرمان مرادیان، عبدالکاظم صادقا، بیاض امیرعطایی، مهدی طوسی، احترام برومند (همسر زنده یاد داود رشیدی)، کیهان دخت امین(همسر زنده یاد انوشیروان ارجمند)، اسماعیل نیکبخت زاویه، هادی آقاجانی معمار، صفا آقاجانی، هرمزسیرتی، اسماعیل فضل فرهادی، خسرو عمارلویی، مصطفی غیاث، عباس ملکی، محمد ساربا ن، علی اصغراسکندری، منیژه آرمین، حسینعلی پرستار، مهربانو توفیق،علی حاجیان‌پور و عزت‌الله مهرآوران، ابوالفضل صادقی‌نژاد و ...

منبع: ایسنا

پیشکسوتان,دیدار نوروزی,دیدار نوروزی پیشکسوتان
آمار بازدید : 1,266
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500