ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : دوشنبه 21 فروردین 1396 - ساعت 09:31:52
چاپ خبر

عندلیبی با «مولانا» به کردستان می رود/ خوانندگی یک بازمانده

کنسرت موسیقی گروه «مولانا» به آهنگسازی و سرپرستی محمد جلیل عندلیبی و خوانندگی سیدرضا کردستانی بعد از سال ها در شهرهای بانه و سقز برگزار می شود.

عندلیبی با «مولانا» به کردستان می رود/ خوانندگی یک بازمانده

گروه موسیقی «مولانا» به سرپرستی و آهنگسازی محمد جلیل عندلیبی و خوانندگی سیدرضا کردستانی (نوه سید علی اصغر کردستانی) ساعت ۲۱ روز جمعه ۲۵ فروردین ماه در سالن ۲ هزار نفری شهید آبیدرم شهرستان سقز تازه ترین کنسرت خود را برگزار می کند. این در حالی است که گروه «مولانا» روز ۲۶ فروردین ماه نیز در تالار «آربابا» شهر بانه میزبان علاقه مندان موسیقی است.

این کنسرت در دو بخش بیات ترک و اصفهان اجرا می شود. پیش درآمد بیات ترک، ساز و آواز، کرشمه و چهار مضراب ارکستری، تصنیف «یارغزال»، ساز و آواز «زردی خزان»، سولو سازی، تصنیف «نوروز گل»، آواز شکسته و دلکش (دونوازی تار و نی)، تصنیف «کردواری»، فرود به شور (آئاز غم انگیز با شعری از باباطاهر عریان)، تصنیف «ای رفیقان» (عرفانی در دستگاه شور)، آواز فرود به بیات ترک، شش هشت (دیسان نسیمی بهار) و تصنیف «بوتویا» عنوان قطعات بخش اول کنسرت خواهد بود.

 تصنیف «بی قرار»، آواز همایون (بازخوانی آوازهای سید علی اصغر کردستانی)، تصنیف «بانگ رباب» با شعری از عبدالرحمان وفایی، آواز بیات راجع (ساز و آواز گوشه بیات راجع)، تصنیف «سرگشتگان عشق» با شعری از عطار نیشابوری، آواز فرود به درآمد اصفهان و تصنیف «بازوبند» (بازخوانی یکی از تصانیف سیدعلی اصغر کردستانی با تنظیمی جدید در دو ریتم متفاوت) هم قطعات بخش دوم کنسرت هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

گروه موسیقی مولانا,کنسرت گروه مولانا,مولانا,محمد جلیل عندلیبی,سیدرضا کردستانی
آمار بازدید : 1,100
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500