ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 - ساعت 11:06:07
چاپ خبر

«پژمان معمارزاده» ارکستر سمفونیک تهران را رهبری می‌کند

«پژمان معمارزاده» رهبر ارکستر فرانسوی - ایرانی و نوازنده ویلنسل به تهران سفر می‌کند و در روز ۳۰ فروردین ارکستر سمفونیک تهران را رهبری می‌کند.

«پژمان معمارزاده» ارکستر سمفونیک تهران را رهبری می‌کند

سال گذشته  پژمان معمارزاده به همراه ارکستر «آلیانس» به تهران سفر کرد و برنامه‌ای را تحت عنوان «کنسرت دوستی ایران و فرانسه» در تالار وحدت برگزار کرد.

البته حضور معمارزاده به همراهی ارکستر الیاس بی‌حاشیه هم نبود و برخی از رسانه‌ها او را به انجمن الیانس (یک سازمان جهانی یهود که در پاریس فرانسه مستقر است) مرتبط دانستند.

اما او درارتباط با این موضوع، گفته بود: « 20 سال پیش من این انجمن را در پاریس تاسیس کردم تا بتوانم جوان‌های با استعداد را در رشد و مسیر هنری‌شان همراهی کنم. سمبل ازدواج، حلقه‌ای است که بین زن و مرد رد و بدل می‌شود و در واقع نقطه ارتباط بین آن‌ها است. «الیانس» دو معنی دارد که معنی اولش «حلقه ازدواج» است و در معنای کلی به معنی ارتباط است. انجمن الیانس در فرانسه را هم من تاسیس کردم و این نام را به عنوان ارتباط بین انسان‌ها در نظر گرفتم. دومین معنای این واژه هم وحدت و ارتباط است. در واقع آن حلقه ارتباط را موسیقی عنوان کرده‌ام. چرا که معتعقدم موسیقی می‌تواند حلقه ارتباط سالم بین انسان‌ها باشد. به همین دلیل نام الیانس را به عنوان یک ارتباط پاک و سالم برای موسیقی درنظر گرفته‌ام»

کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به رهبری «پژمان معمارزاده» رهبر ارکستر فرانسوی - ایرانی و نوازنده ویلنسل روز 30 فروردین در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

پژمان معمارزاده,ارکستر سمفونیک تهران
آمار بازدید : 1,165
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500