ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : شنبه 26 فروردین 1396 - ساعت 09:35:54
چاپ خبر

کوشان حداد کلاس‌های میکس و مسترینگ برگزار می‌کند

کلاس های آموزشی صدا با حضور موزیسین شناخته شده عرصه موسیقی پاپ برگزار خواهد شد.

کوشان حداد کلاس‌های میکس و مسترینگ برگزار می‌کند

کوشان حداد تنظیم‌کننده و مهندس صدا که سابقه همکاری با خوانندگان مطرح را دارد، کلاس بهارانه آموزش میکس و مسترینگ برگزار می‌کند. او هدف از برگزاری کلاس‌های آموزش میکس و مسترینگ را کمبود افراد کارآمد و حرفه‌ای در حوزه مهندسی صدا می‌داند. کلاس‌های آموزشی حداد معمولاً در سال یک یا دو بار برگزار می‌شود و سابقه چند ساله دارد. 

کلاس‌های میکس و مسترینگ کوشان حداد در 15 جلسه 2 تا 3 ساعته در استودیوی شخصی این موزیسین برگزار می‌شود. حداد در کلاس‌های آموزشی خود، میکس و مسترینگ را از طریق نرم‌افزار «ریزن» به داوطلبان آموزش خواهد داد. او برای این دوره از کلاس‌هایش، سر فصل‌های جامع و کاملی را تنظیم و آماده کرده و بر اساس آن سرفصل‌ها تدریس می‌کند. 

کوشان حداد از طریق آی‌دی صفحه شخصی خود در اینستاگرام اقدام به جذب متقاضی می‌کند. داوطلبانی که قصد حضور در کلاس آموزشی میکس و مسترینگ کوشان حداد را دارند، نیازی به پیش زمینه خیلی جدی در مورد میکس و مسترینگ نخواهند داشت چرا که در این کلاس‌ها که به مدت 30 تا 40 ساعت ادامه دارد، آموزش‌های ابتدایی میکس و مسترینگ را خواهند دید.

میکس و مسترینگ آخرین مرحله از مراحل تولید یک قطعه موسیقی است که در این مرحله یک قطعه کامل همراه با وکال (صدای خواننده) و همچنین تنظیم در اختیار مهندس صدا قرار می‌گیرد و او تمامی عناصر صوتی یک قطعه موسیقی را بالانس خواهد کرد که خود این اتفاق مستلزم کار یک یا چند روزه است.

کوشان حداد در سال 2005 یک گروه موسیقی به همراه مهران عباسی با نام «نئورین» تشکیل داد و پس از شرکت در 4 مسابقه بین‌المللی، دو بار به مقام اول رسید و یک مقام چهارمی و یک مقام نهمی جهانی آورد. وی پس از آن با مهران عباسی گروه «اشکان کوشان» را تشکیل داد و شروع به تولید موسیقی‌های الکترونیک و دنس کرد.

این تنظیم‌کننده تاکنون با خیلی از مشهورترین خوانندگان موسیقی پاپ از جمله محسن چاوشی، فرزاد فرزین، بابک جهانبخش، بهنام صفوی، مهدی یراحی و... به عنوان تنظیم‌کننده همکاری کرده که از جمله آثار برجسته او می‌شود به قطعات «حریص»، «ستمگر» و «قطار» با صدای محسن چاوشی و «دوریت» با صدای فرزاد فرزین اشاره کرد. 

کوشان حداد در زمینه میکس و مسترینگ نیز اکثراً قطعاتی که خودش تنظیم کرده را میکس و مسترینگ می‌کند و در آلبوم‌هایی چون آلبوم «حریص» محسن چاوشی، تمامی قطعات آلبوم را میکس و مسترینگ کرده است. او در این زمینه نیز در کنار آرش پاکزاد یکی از بهترین و پرکارترین فعالان حوزه موسیقی به شمار می‌رود.

منبع: هنر آنلاین

کوشان حداد,مهران عباسی,کلاس میکس و مسترینگ,موسیقی پاپ
آمار بازدید : 1,403
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500