ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : سه‌شنبه 29 فروردین 1396 - ساعت 18:59:31
چاپ خبر

مسترکلاس سازهای بادی در بنیاد رودکی با حضور مدرسان ایتالیایی

مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی با همکاری مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با دعوت از استادان ایتالیایی مستر کلاس‌های موسیقی برگزار می‌کند.

مسترکلاس سازهای بادی در بنیاد رودکی با حضور مدرسان ایتالیایی

مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی با همکاری مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن دعوت از استادان ایتالیایی مستر کلاس‌های موسیقی برگزار می‌کند. این کلاس‌ها روزهای دوم و سوم اردیبهشت‌ماه با حضور فرانسیسکو دی‌روزا و امیانو جورانا از کشور ایتالیا برگزار می شود.

بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته ساعت ۱۳ تا ۱۹ روز دوم اردیبهشت ماه مستر کلاس ساز ابوا در قالب درس های جداگانه رپرتوار سلو و رپرتوار ارکسترال ابوا در مرکز آموزش های بنیاد فرهنگی هنری رودکی برگزار می شود. ضمن اینکه از ساعت ۱۳ تا ۲۱ مستر کلاس ویولن توسط دامیانو جورانا میزبان علاقه مندان است. در این کارگاه ابتدا درس های جداگانه ویولن در قالب رپرتوار ویولن، سونات تک باخ، کنسرتو موتسارت و کنسرت‌های مهم ویولن تدریس می‌شود و در ادامه نیز  درس‌های تخصصی ارکستر از سمفونی‌های هایدن و موتسارت آموزش  و سپس مبحث موسیقی مجلسی شامل درس‌های دوئت، تریو، کوارتت، کونیتا تدریس می شود.

ساعت ۱۳ تا ۱۹ روز سوم اردیبهشت ماه نیز فرانسیسکو دی‌روزا در تالار رودکی کلاس آموزشی سازهای بادی چوبی ابوا، فلوت، کلارینت و فاگوت را در قالب آنسامبل سمفونیک برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این کلاس‌ها می‌توانند با مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر

مستر کلاس سازهای بادی,ساز بادی,تالار رودکی,فرانسیسکو دی‌روزا,امیانو جورانا
آمار بازدید : 1,043
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500