ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : سه‌شنبه 29 فروردین 1396 - ساعت 19:05:06
چاپ خبر

رونمایی از محصول جدید مرکز موسیقی حوزه هنری/ «دوراهی» شنیدنی شد

آلبوم موسیقی «دوراهی» از محصولات تازه مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در بیستمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» رونمایی می شود.

رونمایی از محصول جدید مرکز موسیقی حوزه هنری/ «دوراهی» شنیدنی شد

بیستمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» و مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی «دوراهی» به خوانندگی محمود آذش از محصولات جدید مرکز موسیقی حوزه هنری ساعت ۱۷ روز شنبه دوم اردیبهشت‌ در تماشاخانه مهر حوزه هنری با حضور فریدون شهبازیان، محمدعلی بهمنی، فرید سعادتمند، محمدرضا چراغعلی، علیرضا قزوه، ناصر فیض، سعید بیابانکی و جمعی از شاعران و ترانه‌سرایان مطرح کشور برگزار می‌شود.

آلبوم موسیقی «دوراهی» که از تازه‌ترین تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری به شمار می رود، شامل ۸ قطعه موسیقی با آهنگسازی هنرمندانی چون محمدرضا چراغعلی، امین بانی، محمود آذش، علی بروجردی و با صدای محمود آذش است. از ویژگی‌های این آلبوم می‌توان به ترانه‌های استفاده شده در آن اشاره کرد که توسط شاعران مطرح و شناخته شده کشور از جمله از علیرضا قزوه، اهورا ایمان، آرش فرزام‌صفت، محمدجواد آسمان، امیر اکبرزاده، رضا نیکوکار، عباس محمدی و محمدحسن جمشیدی سروده شده است. این آلبوم از روز یکشنبه سوم اردیبهشت در بازار موسیقی منتشر می شود.

گرامیداشت زنده یاد افشین یداللهی ترانه سرا و شاعر مطرح کشور با سخنرانی محمدعلی بهمنی، علیرضا قزوه، سعید بیابانکی، ناصر فیض، فریبا یوسفی، اجرای زنده بخشی از آلبوم «دو راهی» از جمله برنامه های بیستمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» است.

بیستمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» به همت مرکز موسیقی و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر (مرکز محافل و جشنواره ها حوزه هنری) با اجرای علیرضا بدیع  شنبه دوم اردیبهشت ساعت ۱۷ در تماشاخانه مهر حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دوراهی,آلبوم دوراهی,اتفاق ترانه,محفل شعر و موسیقی,محمود آذش,فریدون شهبازیان,محمدعلی بهمنی,فرید سعادتمند,محمدرضا چراغعلی,علیرضا قزوه,ناصر فیض,سعید بیابانکی,افشین یداللهی
آمار بازدید : 1,143
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500