ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : سه‌شنبه 29 فروردین 1396 - ساعت 19:09:32
چاپ خبر

تغییرات تالار وزارت کشور برای برپایی کنسرت‌ها

یکی از مدیران تالار وزارت کشور درباره بازسازی و تجهیز این مجموعه برای میزبانی از گروه های موسیقایی بعد از آتش سوزی سال ۹۴ سخن گفت.

تغییرات تالار وزارت کشور برای برپایی کنسرت‌ها

احمد بهرامی یکی از مدیران ارشد تالار وزارت کشور درباره اقدامات انجام گرفته برای بازسازی و بهسازی این مجموعه بعد از آتش سوزی مهر ماه سال ۹۴ توضیح داد: پس از آتش سوزی در تالار وزارت کشور تمامی همکارانم نهایت تلاش خود را انجام دادند تا این مکان دوباره بازسازی و وارد چرخه تالارهای مجهز میزبان کنسرت ها و برنامه های مختلف شود. از فردای آتش سوزی بدون در نظر گرفتن حاشیه ها و هیاهوهای رسانه ای دست به کار شدیم و سرانجام موفق به بازسازی و تجهیز این مکان شدیم که مخاطبان موسیقی فضای جدید تالار وزارت کشور را با برگزاری کنسرت عالیم قاسم اف و پرواز همای دیدند.

وی ادامه داد: این تالار به لحاظ نورپردازی، صدابرداری و سایر امکاناتی که یک سالن مجهز کنسرت باید دارا باشد تجهیز شده و ما توانسته ایم با طراحی و محاسبات سازه ای، فضایی را فراهم کنیم که دیگر در آن بازتاب صوت نداریم که این موضوع به تایید تعدادی از هنرمندانی که به تازگی در سالن وزارت کشور کنسرت برگزار کردند رسیده است. تالارهای اجرای موسیقی باید فضای آکوستیک و امکانات صوتی مناسب داشته باشند و ما این افتخار را داریم که فضای تالار وزارت کشور اکنون به یک آکوستیک صد در صد رسیده و کیفیت نسبت به دوره قبلی بسیار تغییر کرده است.

بهرامی درباره نحوه برنامه ریزی این مجموعه برای میزبانی از کنسرت ها و اجراهای زنده موسیقی گفت: قرار است جلساتی در هیات امنای تالار وزارت کشور انجام شود که بر اساس آن بتوانیم درباره نحوه میزبانی از کنسرت و دیگر برنامه ها به نتایج مشخصی برسیم. تمام تلاش ما این است که با تغییر فیزیکی و فنی تالار بزرگ کشور میزبان شایسته ای برای هنرمندان باشد و تنها مشکل ما کمبود پارکینگ است که امیدوارم هرچه زودتر رفع شود.

وی در پاسخ به این پرسش که اجاره بهای تالار وزارت کشور بر چه مبنایی به گروه های موسیقی ابلاغ می شود، بیان کرد: اجاره بهای تالار براساس امکانات سالن اعم از تعداد صندلی، امکانات جانبی مانند نور و صدا، پارکینگ به صورت محدود، لابی و پشت صحنه محاسبه می شود که در چارچوب ظرفیت سه هزار نفره سالن رقم عادلانه و حتی در برخی از موارد کمتر از اماکن دیگر است.

بهرامی در پایان تاکید کرد: آنچه برای ما در تالار وزارت کشور طی دوره جدید در اولویت قرار دارد میزبانی از برنامه ارگان های دولتی و خصوصی و سپس برگزاری کنسرت هاست. البته این به منزله کم اهمیت جلوه دادن کنسرت ها نیست چرا که اگر برنامه گذاری دارای مجوز اداره اماکن و دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد ما از این برنامه ها استقبال می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

کنسرت,تالار وزارت کشور,احمد بهرامی
آمار بازدید : 2,375
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500