ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : چهارشنبه 30 فروردین 1396 - ساعت 23:10:10
چاپ خبر

کنسرت «ده سالگی گروه دارکوب» برگزار می‌شود

گروه موسیقی «دارکوب» پس از دو سال دوری از صحنه اجرای زنده، در دهمین سالگرد تاسیس‌اش در برج میلاد روی صحنه می‌رود.

کنسرت «ده سالگی گروه دارکوب» برگزار می‌شود

به نقل از روابط عمومی گروه «دارکوب»، این گروه که در روزهای پایانی سال گذشته تک‌آهنگ «منِ دیوانه» را با حضور افتخاری احسان خواجه‌امیری و ترانه «روزبه بمانی» در فضای مجازی منتشر کرد، پنجم خرداد در دو سانس کنسرت «ده سالگی گروه دارکوب» را روی صحنه می‌برد.

گروه «دارکوب» در سال ۱۳۸۶ شامل همایون نصیری، دارا دارایی، امید حاجیلی، بابک بروجردی و حبیب مفتاح بوشهر کار خود را در عرصه موسیقی آغاز کرد. اولین آلبوم گروه به نام «دارکوب» در مرداد ۱۳۸۹ روانه بازار موسیقی کشور شد. حضور محمدرضا گلزار به‌عنوان نوازنده پرکاشن در ابتدای فعالیت‌های دارکوب مورد توجه رسانه‌ها و مخاطبان قرار گرفت. حضور مهران مدیری و حامد بهداد به‌عنوان خواننده در این گروه نیز مورد توجه قرار گرفت.

همایون نصیری درباره حضور و استفاده از چهره‌های سینمایی در گروه گفته بود: حضور مهران مدیری و حامد بهداد در گروه به‌واسطه توانایی‌های‌شان در عرصه خوانندگی و هم به‌واسطه شهرت‌شان در سینما و تلویزیون بود. بسیاری از هنرمندان سینما و تلویزیون به عرصه خوانندگی وارد شدند، اما برای آن‌ها اتفاق بزرگی نیفتاد. اما وقتی قطعه «تربت» حامد بهداد به چند شکل رمیکس می‌شود و قطعه «حیران‌» مهران مدیری بعد از چندبار گوش دادن همچنان یک اثر لذت‌بخش است، نمی‌توان حضور این دو هنرمند در گروه را فقط به واسطه شهرت‌شان ارزیابی کرد. ضمن این‌که حضور این دو هنرمند به هیچ عنوان به منزله استفاده تبلیغاتی نبوده است، اگرچه من به‌واسطه این حضور از هر دو این هنرمند صمیمانه قدردانی می‌کنم چراکه حضورشان باعث شد که کارهای ما بیشتر شنیده شود.

اعضای اصلی گروه دارکوب را همایون نصیری (سرپرست)، امید حاجیلی، آرش پژندمقدم، مسعود همایونی، دارا دارایی و آرین ملیکیان تشکیل می‌دهند. علی زندوکیلی، محسن شریفیان، مهدی ساکی، رضا کولغانی و ... از دیگر چهره‌هایی بودند که در مقاطع مختلف با دارکوب همکاری کرده‌اند.

آلبوم «لیوا» (شهریور ۱۳۹۲) و آلبوم «نوکوب» (شهریور ۱۳۹۴) دو آلبوم دیگر گروه دارکوب است که در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.  

کنسرت ده سالگی گروه دارکوب به همت موسسه «کامیاب بهاران» و تهیه‌کنندگی علی حق‌شناس و با همکاری موسسه سیمرغ روی صحنه خواهد رفت.

منبع: ایسنا

برای پخش آنلاین و در صورت تمایل دانلود آثار گروه دارکوب اینجا را کلیک کنید.

دارکوب,دارکوب باند,دارکوب بند,گروه دارکوب,کنسرت گروه دارکوب,کنسرت دارکوب بند,کنسرت دارکوب باند,ده سالگی گروه دارکوب,ده سالگی دارکوب باند,همایون نصیری,امید حاجیلی,آرش پژندمقدم,مسعود همایونی,دارا دارایی,آرین ملیکیان,مهران مدیری,علی زندوکیلی,محسن شریفیان,مهدی ساکی,رضا کولغانی
آمار بازدید : 1,361
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500