ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : جمعه 8 اردیبهشت 1396 - ساعت 18:15:20
چاپ خبر

نخستین جزئیات از آلبوم جدید خواننده پاپ

دومین آلبوم سامان جلیلی «چه حال خوبیه» نام گرفت

دومین آلبوم رسمی سامان جلیلی در خرداد ماه سال جاری با نام «چه حال خوبیه» منتشر می شود.

دومین آلبوم سامان جلیلی «چه حال خوبیه» نام گرفت

خواننده آلبوم «پرتگاه» دومین آلبوم رسمی خود را در حالی روانه بازار موسیقی کشور خواهد کرد که چهره‌های شاخصی در این آلبوم حضور دارند و با سامان جلیلی همکاری کرده‌اند.

دومین آلبوم رسمی سامان جلیلی «چه حال خوبیه» نام گذاری شده است که شامل 9 قطعه می باشد؛ و گفتنی است تمام ملودی های این آلبوم ساخته ی خود سامان جلیلی بوده و چهره هایی چون: کوشان حداد، معین راهبر، هومن آزما، میثم اکبری و شجاعت شفایی نیز تنظیم کننده‌های این آلبوم هستند. همچنین ترانه های این آلبوم سروده ی امید علیجانی و شهرام جلیلی می باشد.

خرداد ماه امسال تاریخ انتشار آلبوم «چه حال خوبیه» اعلام شده است.

جدیدترین آلبوم سامان جلیلی با موسیقی به روز و اکتیو ساخته شده و سه سال برای تولید آن وقت و انرژی صرف شده است. سامان جلیلی در سال 93 آلبوم «پرتگاه» را در بازار موسیقی کشور منتشر کرد تا پس از سال ها فعالیت زیرزمینی به جرگه خواننده‌های رسمی بازار موسیقی کشور بپیوندد.

او پیش از این در اظهار نظری پر سر و صدا درباره شباهت لحن و آثارش به یک خواننده خارج از کشور گفته بود: «من قطعاتم را در فضاهای مختلف منتشر می‌کنم و مثلا ابتدا یک اثر آرام را پخش می کنم و به فاصله کمی مثلا یک قطعه شش و هشت دارم. همه سعی من این است که آرام آرام خودم را کشف کنم و به مرور به مهر و امضای خودم برسم. ولی متاسفانه افرادی هستند که حتی اگر من مداحی هم بکنم، می‌گویند داری شبیه شادمهر می خوانی.»

این خواننده که اجراهای فراوانی را در تهران و شهرستان روی صحنه برده است، اکنون طرفداران بی شماری را در سراسر کشور دارد.

لازم به ذکر است دومین آلبوم سامان جلیلی به تهیه کنندگی «محمد قیامتی» تهیه و تولید شده است و کنسرت‌های تهران این خواننده نیز پس از انتشار آلبومش، از سوی محمد قیامتی برگزار خواهد شد.

منبع: موسیقی ما

 

برای پخش آنلاین و در صورت تمایل دانلود آثار «سامان جلیلی» اینجا را کلیک کنید.

سامان جلیلی,آلبوم جدید سامان جلیلی,چه حال خوبیه,آلبوم چه حال خوبیه,آلبوم جدید سامان جلیلی بنام چه حال خوبیه,دانلود آلبوم چه حال خوبیه,آلبوم چه حال خوبیه سامان جلیلی,دانلود آلبوم چه حال خوبیه سامان جلیلی,متن آلبوم چه حال خوبیه,دومین آلبوم سامان جلیلی,پرتگاه,آلبوم پرتگاه,آلبوم پرتگاه سامان جلیلی,دانلود آلبوم پرتگاه سامان جلیلی,کوشان حداد,معین راهبر,هومن آزما,میثم اکبری,شجاعت شفایی,امید علیجانی,شهرام جلیلی,محمد قیامتی
آمار بازدید : 1,230
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500